covid

«L'altre dia vaig contagiar la meva àvia i l'enterrem avui»: dura campanya a Madrid

La Comunitat llança una dura campanya publicitària

ded7bc06-d8ed-4cc3-a5aa-ee24332a30ac-hd-web / periodico

1
Es llegeix en minuts
EFE

La Comunitat de Madrid llança una campanya informativa per sensibilitzar de les conseqüències dels «errors» que provoquen els contagis i de l’impacte que poden arribar a tenir si s’incompleixen les mesures de prevenció. La iniciativa ha costat tres milions d’euros i trasllada missatges directes «molt durs però absolutament necessaris», segons la presidenta, Isabel Díaz Ayuso.

La iniciativa consta de dos blocs: un de dirigit a la població general a través d’imatges que mostren l’«abans i el després dels contagis, i l’altre als joves.

Notícies relacionades

«Saltar-se la quarantena = intubar el teu millor amic»; «Reunió familiar sense protecció = enterrar la teva àvia»; «No ventilar la casa regularment = ingressar la teva dona a l’uci», són alguns dels missatges que acompanyen imatges que mostren aquestes realitats.

L’objectiu és alertar de les conseqüències d’incomplir la limitació del nombre de persones en les reunions, de les quarantenes que han de guardar tant els casos positius com els seus contactes estrets; així com l’adequada ventilació en espais tancats per minimitzar el risc de transmissió.

Temes:

Coronavirus