tancades des del 2018
El Govern de la Comunitat de Madrid reconeix que no sap quan s'obrirà l'estació de Gran Via
El conseller de Transports, Ángel Garrido, afirma que és «impossible» donar una data exacta de l'obertura de la parada
estacin-gran-va
El conseller de Transports de la Comunitat de Madrid, Ángel Garrido, ha reconegut que «és impossible» en el dia d’avui donar una data exacta per a l’obertura de l’estació de Gran Via, «tenint en compte que continuen apareixent vestigis patrimonials que fan que el ritme dels treballs s’hagi d’adequar a la seva recuperació».
En la sessió de control del Ple de l’Assemblea, en resposta a una pregunta de Més Madrid sobre la qüestió, Garrido ha recordat que aquesta estació és «una de les més antigues» de la xarxa i que està tancada des del 2018 a causa dels treballs de modernització.
Així, ha incidit que va ser l’estiu d’aquell any, durant els treballs de buidatge per a l’execució del pou principal del carrer Montera, quan van aparèixer les restes de l’estació original i quan la Direcció General de Patrimoni va donar lloc a la suspensió temporal dels treballs.
Neteja del túnel
Posteriorment, respecte a les restes trobades, es va resoldre que s’havien de desenrunar i procedir a netejar-les i es va especificar que aquestes actuacions es realitzarien sempre anteriorment a qualsevol moviment de terres derivat del projecte de l’obra.
Ja el 2019 es van trobar, a més, altres restes més profundes, i per això també es van haver d’adaptar els treballs. També s’ha informat que serà a l’estiu del 2020 quan es finalitzin els treballs. «Llavors començarien les obres que s’estendrien fins a finals de l’any o el 2021», ha dit a continuació.
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Gastronomia assequible Barcelona bona i barata: Bar Restaurant Veracruz, escudella cada dia i cuina catalana tradicional a l’Eixample
- Catalunya aprova la fusió de les ciències al batxillerat
- La Policia es presenta al CNIO a petició d’Anticorrupció, que investiga una denúncia
- Viatges del president. Entre el 1993 i el 1996 Almenys vuit vols a l’avió privat d’Epstein
- El president presumeix de les bones xifres d’aquest any
- Els empresaris demanen altura de mires per obtenir la governabilitat
- Últim Consell Executiu de l’any El Govern promet "deixar-se la pell" a aprovar nous pressupostos
- Els socis ERC i Comuns reclamen els acords pendents
- Ressaca electoral Guardiola inicia les negociacions per formar Govern "sense línies vermelles"
