tradició nadalenca
Cavalcada dels Reis Mags de Madrid 2020: recorregut i horari
Els Reis aniran acompanyats d'animals lluminosos i àngels acròbates

cabalgata-reyes-madrid
La Cavalcada dels Reis Mags arriba a la capital aquest diumenge: els madrilenys podran disfrutar de la desfilada de Melcior, Gaspar i Baltasar aquest 5 de gener a partir de les 18.30 hores.
Ses Majestats partiran seguint l’estrella d’Orient i aniran acompanyats d’animals lluminosos i àngels acròbates. Aquest any enaltiran l’Àfrica Oriental per transmetre un missatge de pau i unitat. Almeida ha explicat que la «cavalcada estarà a l’altura de les expectatives; s’hi ha treballat molt». A més, l’alcalde de Madrid assegura que els Reis Mags «no aniran en cortines de bany» referint-se a la polèmica que va sorgir en la primera cavalcada de Carmena per la vestimenta de Ses Majestats.
L’Ajuntament ha instal·lat grades obertes al públic general per poder disfrutar de la desfilada. Les tribunes estan col·locades entre Emilio Castelar i la Plaza de Colón als dos costats del Paseo de la Castellana. Són d’accés lliure per ordre d’arribada.
Recorregut:
La cavalcada recorre la Plaza de San Juan de la Cruz, la Plaza del Doctor Gregorio Marañón, la Glorieta de Emilio Castelar, la Plaza de Colón, el Paseo de Recoletos i s’acabarà a les 9 de la nit a la Plaza de Cibeles.
Trànsit
Notícies relacionadesHi haruà talls de trànsit que afectarà el recorregut principal però també els carrers veïns des de les 18 fins a les 21 hores. Des del carrer Raimundo Fernández Billaverde fins a la Plaza de San Juan de la Cruz se suspendrà el trànsit a partir de les 10 hores excepte el carril bus fins a les 16 hores.
No podran circular vehicles al Paseo del Prado des de les 12 hores del 5 de gener fins a les 3 hores del 6 de gener. Es restringirà gradualment la circulació a la Plaza de Cibeles des de les 12 hores. Així com el Paseo de Recoletos, Plaza de Colón, Gran Vía, Alfonso XII, Antonio Maura i Montalbán.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Víctima mortal Mor un auxiliar forestal que treballava en l’extinció de l’incendi de Paüls després de caure 20 metres
- Estiu de 2026 MediaMarkt ocuparà la gran botiga de FNAC al Triangle de plaça Catalunya
- Canvis després del congrés Lorena Roldán deixa el seu escó com a senadora i obre el ball de cadires al PP català
- Nova ordenació de jutjats Catalunya comptarà amb 109 unitats judicials noves, de les quals 34 són prioritàries
- En un informe El jutge rastreja el finançament del PSOE i requereix informació sobre les donacions d’Ábalos