39a edició
ARCO Madrid 2020 potenciarà el paper d'artistes nacionals i internacionals
Hi participen 70 ciutats espanyoles i Llatinoamèrica serà una de les representacions internacionals

arco-madrid-castro
ARCOmadrid 2020 celebrarà la seva 39a edició del 26 de febrer a l’1 de març i reforçarà el seu caràcter com a fira per al coneixement de creadors nacionals i internacionals, amb un total de 210 galeries de 30 països. A més, l’esdeveniment, organitzat per Ifema, incorpora com a tema central el concepte ‘It’s just a matter of time’ (És només una qüestió de temps), des del qual s’observaran pràctiques artístiques a partir de l’obra de Félix González-Torres.
D’acord amb Ifema, ARCO «té bona salut» al comptar amb la confiança del sector a la Fira i al mercat espanyol, que s’ha vist reflectit en l’interès de les galeries per participar en la pròxima convocatòria, en la qual s’ha produït un creixement de les sol·licituds de participació i en la presentació de projectes «més arriscats» per als seus espais.
Galeries participants
Notícies relacionadesD’aquesta manera, ARCO Madrid potenciarà la participació dels artistes donant-los més veu durant la seva celebració, a través de xerrades, visites guiades i d’un major nombre de projectes d’artista. Entre les galeries que han dipositat la seva confiança a ARCO, destaquen Massimo Minini i Francesca Minini; Perrotin, Barbara Weiss i Jan Mot, entre d’altres.
Finalment, la participació de galeries espanyoles ha registrat un lleuger increment fins a sumar un total de 70 de diferents ciutats espanyoles, com ara Ángeles Baños (Badajoz), Nordes (Santiago de Compostel·la) i Art Nueve (Múrcia). Per la seva banda, Llatinoamèrica serà de nou una de les principals representacions internacionals de la Fira. Un 22% de la participació internacional (67%) l’acapara la presència artística del continent americà, amb especial presència del Brasil i l’Argentina.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Medicina La cirurgia plàstica arrasa entre els aspirants MIR
- Míchel, hospitalitzat d'urgència per un problema de salut
- Cas sota investigació L’Ana Julia va rebre a la presó regals dels funcionaris a canvi de sexe
- Cita internacional el 10J La Sagrada Família de Barcelona convidarà el Papa Lleó XIV pel centenari de Gaudí al juny de 2026
- Febre per Bad Bunny: 10 concerts a Madrid i 2 a Barcelona
- Mor James Foley, el director predilecte de Madonna i responsable de dues pel·lícules de la saga ‘Cincuenta sombras de Grey’
- Negociació PSOE-Junts El Consell de la UE tornarà a debatre sobre l’oficialitat del català el 27 de maig
- Sector bancari Carta conjunta de l'empresariat català a Sánchez contra l'opa