ferit lleu
Tres grafiters apunyalen un vigilant de Metro Madrid al dipòsit de Cuatro Vientos
Han aconseguit fugir i els ferits han sigut atesos pel Samur-Protecció Civil

metro-1 /
Un grup de tres grafiters han apunyalat amb una navalla un vigilant de seguretat de Metro Madrid al dipòsit de trens de Cuatro Vientos i li han causat ferides lleus a la mà i al braç.
Segons han indicat a Europa Press fonts de Metro Madrid, un grup de tres persones han entrat al voltant de les 16 hores d’avui dimarts al dipòsit de trens amb l’objectiu de fer pintades als vagons.
Notícies relacionadesAixí, han sigut detectats per les càmeres de seguretat i un grup de vigilants ha intentat frenar el grup, que portava una navalla i diversos pals. Han aconseguit retenir-ne un, que portava l’arma blanca, i que, al resistir-se, ha provocat dos talls a un dels treballadors, mentre que una altra grafitera ha colpejat al braç un altre dels efectius de seguretat.
Finalment, han aconseguit fugir i els vigilants han sigut atesos pel Samur-Protecció Civil i han sigut traslladats a la mútua. Des de Metro Madrid han assenyalat que compten amb "mesures de seguretat dissuasives per evitar accions" com les d’aquest dimarts.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- El CNI combat a Àfrica les màfies de la immigració irregular
- Comerç El mercat de l’Abaceria tornarà a obrir l’estiu vinent
- TELEVISIÓ I MAS Sandra Barneda
- Barcelona, protagonista La joiera que va canviar de professió i ja té 19 centres psicològics
- Mundial d’atletisme L’or olímpic Jordan Díaz rebenta i es queda sense final
- Les batalles del Madrid Florentino declara la guerra a tothom
- El rival dels blaugrana La caríssima torre de les ‘garses’