A RIVAS VACIAMADRID
Troben un peu seccionat a prop del riu Jarama després de la tempesta de dilluns
La Guàrdia Civil sospita que podria ser l'extremitat d'un home de raça caucàsica i que podria fer més de tres anys que està mutilat

zentauroepp49379497 08 08 2019 agentes de la guardia civil llegan a los juzgado190809173301 /
L’Institut Anatòmic Forense està analitzant un peu seccionat que va ser trobat dimarts passat en l’entorn del riu Jarama al seu pas per Rivas Vaciamadrid, que podria haver sigut arrossegat fins a la zona per la forta tempesta que va afectar la regió dilluns, segons ha informat una portaveu de la Guàrdia Civil a Europa Press.
L’extremitat serà examinada per poder determinar la identitat del cos a què correspon. Segons ha avançat ‘El Mundo’, se sospita que es podria tractar de l’extremitat d’un home de raça caucàsica i que podria fer més de tres anys que està seccionat, motiu pel qual no correspondria a una víctima de les pluges.
Les restes haurien sigut descobertes a la Laguna del Campillo (al terme municipal de Rivas) per un grup d’adolescents que estaven passejant i jugant per la zona quan van trobar la resta flotant a la riba.
- Horta-Guinardó Les disputes obliguen a tancar l’Associació de Veïns del Carmel
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació
- Baròmetre d’octubre Enquesta del CIS: El PSOE amplia a 15 punts el seu avantatge sobre el PP, que torna a retrocedir
- Anàlisi Improvisació organitzada
- Seguretat Social El Govern proposa apujar la quota dels autònoms entre 11 i 200 euros el 2026