SUPERDIUMENGE ELECTORAL
Telemadrid farà un sondeig a peu d'urna el 26-M i donarà els resultats al tancament de les escoles
Els canals autonòmics de Galícia, Aragó, Castella-la Manxa i les Canàries també tindran les seves enquestes israelites, mentre que les teles d'Euskadi i les Balears publicaran els resultats d'un 'tracking' telefònic
GRAF6568. MADRID, 22/05/2019.- Los candidatos a la Alcaldía de Madrid, José Luis Martínez-Almeida (PP) (3i); Manuela Carmena (Más Madrid) (4i); Pepu Hernández (PSOE) (4d); Carlos Sánchez Mato (IU) (3d), y Javier Ortega Smith (2d), junto a la concejal de Ciudadanos Silvia Saavedra (2i), encargada de sustituir a la candidata de la formación, Begoña Villacís, posan con los periodistas María Rey (i) y Jon Ariztimuño (d), antes del debate de los candidatos al Ayuntamiento, este miércoles en Madrid. EFE/ Kiko Huesca /
Les corporacions de mitjans públics de Madrid, Galícia, Aragó, Castella-la Manxa i les Canàries publicaran aquest diumenge 26 de maig, a partir de les 20.00 hores, els resultats d’un sondeig a peu d’urna realitzat per l’empresa d’estudis de mercat GfK, sobre les eleccions municipals i autonòmiques, tot i que en el cas gallec es limitarà a les locals.
Segons han indicat a Europa Press fonts de la Corporació e dRàdio i Televisió de Galícia, a partir d'aquesta hora es faran públics els resultats de l’enquesta realitzada a les set grans ciutats gallegues (la Corunya, Santiago de Compostel·la, Ferrol, Vigo, Orense, Lugo i Pontevedra).
Fonts de la Corporació Aragonesa de Ràdio i Televisió expliquen que es difondran les dades del sondeig a peu d’urna elaborat per Gfk amb la projecció de possibles resultats per a la composició de les Corts d’Aragó, els ajuntaments de les tres capitals (Saragossa, Osca, Terol), i els municipis més poblats de cada província (Calataiud, Montsó i Alcanyís).
Ajuntament i Comunitat madrilenys
També Ràdio Televisió de Madrid (Telemadrid) publicarà els resultats del seu propi sondeig a peu d’urna, en aquest cas realitzat per l’empresa Sigma Dos. Així, els mitjans de la corporació madrilenya faran públics els resultats de l’enquesta sobrel’ajuntament de la capital i la Comunitat de Madrid.
A més, els mitjans públicsd’Euskadi (ETB) i les Balears (IB3) publicaran els resultats d’un 'tracking' electoral. En el cas de la cadena pública basca, el 'tracking' telefònic es realitzarà 24 hores abans de les eleccions de diumenge, és a dir aquest dissabte, i els resultats relatius als comicis municipals es publicaran a partir de les 20.00 hores.
Segons han detallat a Europa Press fonts de la cadena balear, l’empresa d’estudis de mercat IBES ha sigut l’encarregada de fer el 'tracking' telefònic al llarg d’aquesta setmana a una mostra de 2.600 persones. Es difondrà la projecció de possibles resultats per al Parlament autonòmic, els quatre consells insulars, i l’Ajuntament de Palma.
Enquestes Comunitat de Madrid Eleccions autonòmiques Eleccions municipals Ajuntament de Madrid
- Brot víric El cas d'hantavirus al Berguedà: l'únic precedent recent de la malaltia a Catalunya
- Al juny El repte del transport uneix els vuit municipis que se sumaran a l’Àrea Metropolitana de Tarragona
- Crítiques a les xarxes socials Polèmica a les xarxes pel retorn d'una influencer a Espanya per rebre atenció mèdica després d'una operació estètica a Andorra
- PROTOCOL HANTAVIRUS Un psiquiatre de l’operatiu de l’Hondius baixa de l’autobús que traslladava els passatgers sense mascareta i amb l’EPI a la mà
- Ambient familiar Els cinc barris més segurs de Barcelona, segons un expert immobiliari: "No són els que tothom creu"
