Diversitat sexual
Els Javis, Agoney i Marina (OT) i el waterpolista Víctor Gutiérrez seran els pregoners de l'Orgull 2018
Els actes començaran el 28 de juny, el pregó tindrà lloc el 4 de juliol i la manifestació serà el dia 7
zentauroepp40588263 television operacion triunfo la academia de operaci n tr180510195819
Els Javis (Javier Ambrossi i Javier Calvo), els concursants d’‘Operación triunfo 2018’ Agoney i Marina, i el waterpolista Víctor Gutiérrez seran els encarregats de fer el pregó en aquesta edició de l’Orgull LGTBI de Madrid.
La lectura tindrà lloc el proper 4 de juliol a la plaça Pedro Zerolo. Els Javis ja van ser pregoners l’any passat, amb motiu del WorldPride, i en aquesta ocasió seran els encarregats de presentar l’acte, ha informat Madrid Orgullo (MADO).
Al seu costat hi haurà el guanyador de Got Talent King Jedet, el poeta César Brandon, el waterpolista de la selecció nacional Víctor Gutiérrez, els patinadors olímpics Javier Raya i Luis Fenero, la fotògrafa d’origen asiàtic Lucía Sun, la cantant Lolita Watson i la seva nòvia, l’artista Claret Castell, entre d’altres.
"Donar veu als joves"
Amb l’elecció d’aquests pregoners es pretén arribar a un ampli espectre de la població i "donar veu als joves". A més, Mado es fa així eco de la petició que ja va llançar l’associació LGTBI Arcópoli perquè Agoney i Marina fossin els pregoners d’aquest Orgull.
Els Javis s’han convertit en un referent del col·lectiu LGTBI gràcies a la pel·lícula 'La llamada', la seva sèrie 'Paquita Salas' i les classes d’interpretació impartides a l’acadèmia d’OT, on sempre han portat la llibertat per estimar com a bandera.
El waterpolista Víctor Gutiérrez va fer pública la seva homosexualitat ja fa dos anys. Llavors va afirmar que era "estudiant, waterpolista olímpic i gai", i que "no passa res".
Orgull 2018
Els actes en commemoració de l’Orgull arrencaran a partir del dijous 28 de juny, i el pregó prendrà forma el dimecres 4 de juliol.
Notícies relacionadesLa manifestació envairà la capital el 7 de juliol i recordarà la primera gran mobilització del col·lectiu a Madrid al complir-se’n 40 anys.
L’Orgull 2018 arribarà a la capital després de la celebració l’any passat del WorldPride, l’orgull mundial, i que va cedir el testimoni a la ciutat de Nova York per a la seva celebració.
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Meteorologia adversa Catalunya s’endinsa en el Nadal més turbulent des de l’any 2008
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Ruta Un encreuament de camins
- Regal nadalenc La gran sèrie sobre el futbol americà i la vida
- Cata mayor Entre l’ou farcit i el cubanito
- Taules amb un toc brillant Els millors plats festius de BCN
