COMUNITAT DE MADRID
Una regidora del PP defensa que discapacitats i lletjos acudeixin a la prostitució
"No els queda cap altre remei", afirma la regidora de Pinto Rosa Ganso, per a qui "un de cada tres homes va de putes"

/
Rosa María Ganso, regidora del PP a la localitat madrilenya de Pinto, creu que hi ha persones "amb discapacitat" que utilitzen la prostitució "perquè no els queda cap altre remei". Així ho va expressar durant un ple celebrat el 31 de maig, segons ha avançat la cadena SER.
"Hi ha persones que van néixer lletjos i no tenen possibilitat d’utilitzar aquests serveis. És clar que sí. Perquè a la societat no som tots rossos, guapos i bonics", va afegir Ganso.
Amb aquests arguments defensava la regidora el vot en contra del seu partit a una proposta del PSOE per regular la prostitució a la localitat.
En el seu plantejament, la regidora va afirmar que "un de cada tres [homes] van de putes", però que es desconeix la "situació familiar que tenen".
El vídeo i l’àudio divulgats procedeixen d’un tuit de Podem Pinto. "Una regidora del PP de Pinto justifica la prostitució com un servei per als 'lletjos’ i els 'discapacitats’", assegura en forma de crítica la formació morada.
Una concejala del PP de Pinto justifica la prostitución como un servicio para los “feos” y los “discapacitados” 😔 pic.twitter.com/smhpz2VzfK
— Podemos Pinto (@PodemosPinto) 12 de junio de 2018
La moció del PSOE no va prosperar per l’abstenció de Guanyem, el grup governant a Pinto, i de Ciutadans, i perquè els vots socialistes a favor van ser menors als contraris del PP.
- «Vam mirar de treure els nostres diners però ja no va ser possible» Unes 30 famílies de Tarragona i Barcelona denuncien una «estafa» de dos milions d’euros a càrrec d’un grup inversor
- Religió L’escàndol de les religioses intervingudes amenaça el ‘boom’ dels retirs secrets
- Accident a Mallorca Mor l’exvicerector dela UB Gaspar Rosselló al caure sobre unes roques
- EL NINOT DE MODA 48 hores d’espera per un Labubu
- Consells científics El cervell necessita entre 8 i 14 dies per desconnectar per vacances: «Descansar no és un caprici, és una necessitat psíquica»
- Revisionisme nacionalista Trump canvia noms de llocs i festivitats en un intent de reescriure la història dels EUA
- LA PRETEMPORADA BLAUGRANA Rashford diu no estar preocupat per la seva inscripció: «Confio que el club ho resoldrà»
- Meteorologia adversa Les temperatures extremes posen en alerta sis comunitats a l’inici de l’onada de calor
- Relacions interpersonals El celibat voluntari s’obre pas entre les joves: «Fa dos anys que estic sense relacions i mai he estat millor»
- Restriccions Tanquen els accessos al Cap de Creus i a l’Albera aquest diumenge per risc d’incendi