Vílnius
Sánchez dona suport a Planas davant Garzón: «Una mitjana al punt és imbatible»
08/07/2021 - 14:18 CEST 0 Comentaris
Una alerta per un avió rus interromp la compareixença de Sánchez a la base militar
08/07/2021 - 11:16 CEST 0 Comentaris
Sánchez viatja als EUA però no veurà Biden: és una visita «de caràcter econòmic»
01/07/2021 - 22:48 CEST 0 Comentaris
Vueling cancel·la els vols a Vílnius, Rabat i Xeremiétivo
20/07/2016 - 11:55 CEST 0 Comentaris
Samantha Fox, expulsada d'un avió
26/10/2015 - 20:01 CET 0 Comentaris
- 17:35h ¿Atendre el teu fill o deixar-lo plorar? Rafa Guerrero, psicoterapeuta, aclareix els dubtes: «És una aberració...»
- 14:33h Macrooperació policial al laboratori investigat per pesta porcina: 40 agents i 12 hores previstes de registre
- 14:16h El BCE manté els tipus en el 2% davant el control de la inflació i la millora de l’economia
- 13:28h Trobat un cadàver al mar a prop del Fòrum de Barcelona
- 13:24h Paracetamol i omeprazol, els medicaments més consumits el 2024: 110 milions d’envasos venuts
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Catalunya aprova una nova llei per erradicar l’LGTBI-fòbia
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Immigració Quatre de cada 10 migrants que arriben a Espanya tenen estudis superiors
- CRISI DE GOVERN Sumar veu el PSOE «en xoc» i busca un front comú amb els socis per forçar Sánchez a fer canvis en el Govern: «No li queda més remei»
- Al Parlament Catalunya regula el lloguer de temporada i d’habitacions per posar límit a possibles fraus de la llei de vivenda
- Acord de Govern i Comuns Catalunya mantindrà la rebaixa del 50% dels bitllets del transport el 2026
- Habitatge Barcelona aplicarà immediatament la nova regulació del lloguer de temporada i urgeix el Govern a inspeccionar