decisió de l'NBA
Tres partits de suspensió per a Ibaka
El jugador també perdrà més de 400.000 dòlars de salari
Mar 11, 2019; Cleveland, OH, USA; Cleveland Cavaliers forward Marquese Chriss (3) and Toronto Raptors center Serge Ibaka (9) throw punches in the third quarter at Quicken Loans Arena. Both players were ejected. Mandatory Credit: David Richard-USA TODAY Sports /
L’ala pivot espanyol d’origen congolès Serge Ibaka, dels Raptors de Toronto, ha sigut sancionat amb tres partits de suspensió per l’NBA i Marquese Chriss, dels Cavaliers de Cleveland, amb un, després de protagonitzar una baralla en el partit disputat entre els dos equips. L’NBA va donar a conèixer el càstig i les dues suspensions van acompanyades de la pèrdua de salari, cosa que suposa que Ibaka deixarà de guanyar 448.276 dòlars i els Raptors reduiran 560.345 dòlars de l’impost de luxe.
Ibaka se’n va anar a terra després de pugnar amb Chriss per la posició sota de la cistella dels Cavaliers i l’internacional espanyol intentava capturar la pilota que li havia passat el base Kyle Lowry dels Raptors.
Notícies relacionadesQuan Ibaka estava a terra, Chriss el va mirar i li va dir alguna cosa, el jugador dels Raptors es va aixecar, se’n va anar cap a Chriss, que s’havia girat, i el va agafar pel coll i el va començar a colpejar. Chriss va respondre a l’agressió amb cops de puny i tots dos van ser expulsats immediatament del partit, que van guanyar els Cavaliers 126 a 101.
Ibaka, de 29 anys, començarà a complir la suspensió aquest dijous quan els Raptors s’enfrontaran als Lakers de Los Angeles, a Toronto. Ibaka ha sigut expulsat vuit vegades des que va arribar a l’NBA fa 10 anys.
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- Eleccions del 2027 Junts mira de reüll a Aliança Catalana per perfilar la seva estratègia municipal
- El PP veu "KO" el Govern i acusa Sánchez d’"encobrir assetjadors"
- Tempesta política L’UCO i la UDEF sembren dubtes de corrupció en el rescat de tres empreses
- Sánchez admet errors amb el protocol d’assetjament del PSOE
- Sondeig del GESOP Polarització en les preferències dels pactes a Extremadura
- La lluita per Andalusia Els plats a l’aire de la candidata Montero
