ELS 'PLAY-OFF' DE L'NBA
Stephen Curry i LeBron James condueixen els Warriors i els Cavaliers cap a la victòria
El conjunt d'Oakland i el de Cleveland guanyen avantatge davant els Pelicans i els Raptors
Stephen Curry ha completat un retorn triomfal i decisiu al aportar 28 punts com a reserva, que han permès al seu equip, els Warriors de Golden State, guanyar per 121-116 4 els Pelicans de Nova Orleans en el segon partit de les semifinals de la Conferència Oest, que ara dominen per 2-0 al millor de set.
Curry, que havia estat gairebé sis setmanes fora de competició a causa d'una lesió que va patir al genoll esquerre, no ha demostrat la falta d'activitat ni tampoc haver de sortir com a reserva i s'ha convertit immediatament en el millor dels Warriors. Ha jugat 27 minuts, ha anotat 8 de 15 tirs de camp, inclosos 5 de 10 triples, i 7-7 des de la línia de personal. A més de capturar set rebots defensius, ha repartit dues assistències, ha recuperat tres pilotes, n'ha perdut sis i li han assenyalat dues faltes personals.
El regreso del hijo pródigo. Don Stephen Curry ha vuelto. #TiempoDePlayoffs pic.twitter.com/awj4nbKAqU
— NBA en Movistar+ (@MovistarNBA) 2 de mayo de 2018
"M'he sentit molt a gust a la pista, feliç de la rebuda que he tingut dels aficionats i sobretot pel triomf important que hem aconseguit", ha declarat Curry al acabar el partit, que s'ha jugat a l'Oracle Arena d'Oakland.
Decisió en el temps extra
LeBron James, per la seva part, ha torna t a ser la gran figura dels Cavaliers de Cleveland a l'aportar un triple doble de 26 punts, 13 assistències i 11 rebots amb els quals han pogut guanyar a domicili en la pròrroga 112-113 els Raptors de Toronto en el primer partit de les semifinals de la Conferència Est.
Notícies relacionades¡@KingJames embocando en momentos álgidos!#WhateverItTakes 111#WeTheNorth 107 pic.twitter.com/1gDS1LEsDr
— NBA Latam (@NBALatam) 2 de mayo de 2018
Junt amb James, l'escorta J.R. Smith també ha trobat la seva millor inspiració encistelladora i ha fet 20 punts que han ajudat en la victòria dels Cavaliers (0-1), que ara tenen l'avantatge de camp en la sèrie al millor de set partits. José Manuel Calderón ha continuat sense tenir cap minut amb els Cavaliers per decisió de l'entrenador, Tyronn Lue.
Pel que fa als Raptors, Serge Ibaka continua sense ser factor guanyador i en els 29 minuts que ha jugat com a titular ha aportat 9 punts després d'anotar 3 de 8 en tirs de camp, ha fallat els tres intents de triple, i ha aconseguit un 3-3 des de la línia de personal.
- El Sabadell acumula capital i podria liderar una fusió alternativa al BBVA
- Salut mental en els joves Gonzalo Bernardos es mulla i explica per què els joves no són capaços d'estalviar: "Als 80 i 90 ningú es plantejava agafar i gaudir del moment..."
- Surt a la llum el Troissant, el croissant amb tres banyes
- Ajudes. Atracció de talent La Fundació "la Caixa" atorga 100 noves beques a investigadors excel·lents
- Mobilitat Els estatuts de la nova empresa de Rodalies no concretaran que l’adscripció a Renfe sigui temporal
- Les condicions a la feina Les pimes es veuen "atrapades"
- Banca Criteria tanca la compra del 5% del capital de la multinacional francesa Veolia
- Empresa de ciberseguretat Google acorda la compra de la ‘start-up’ Wiz per 32.000 milions
- Indústria militar General Dynamics defensa davant Indra el seu "compromís" amb Espanya
- Sector espacial La ‘start-up’ catalana Pangea Aerospace obté 23 milions del fons de Casado