Loteria
Anunci publicitari de la Grossa de Sant Jordi 2018
Hi corresponen 5.000 euros per butlleta

bombo grossa
El 58.219 és el número que ha rebut el quart premi de la Grossa de Sant Jordi. El número s'ha venut al Quiosc Amaya de Barcelona, al supermercat Esclat d’Olot i per internet.
► Comprovar números de la Grossa de Sant Jordi 2018
Comprovar números de la Grossa de Sant Jordi 2018
Notícies relacionadesConcretament, s'han venut 20 dècims a l’Esclat d’Olot ubicat al carrer de Josep Tarradellas número 3, un dècim al Quiosc Amaya de la carretera de Sants i un altre es va adquirir per internet.
A aquest quart premi hi corresponen 5.000 euros per butlleta (que es tradueix en 1.000 euros per euro jugat). Hi ha més premis per aproximació o acabaments: amb 100 euros es premien les butlletes dels números anterior i posterior a la butlleta guanyadora (58218 i 58220), és a dir 20 euros per euro jugat. Quant als acabaments, les quatre últimes xifres suposen un premi de 50 euros per bitllet; les tres últimes, de 25 euros, i les dues últimes, de 5 euros. Els números que comencin per les tres primeres xifres també estan premiats amb 25 euros.
- La nadinemania conquereix el món de l’òpera
- Electricitat Causes de l’apagada i solucions perquè no es repeteixi: els experts vaticinen què passarà a partir d’ara a Espanya
- Un policia de Badalona serà jutjat per falsejar quilometratge
- Del 'chemsex' al 'slam': creix l’ús de drogues per via intravenosa durant les relacions sexuals
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Referent social Mor Enric Morist, el somriure enmig del desastre
- Enquesta flaix Gairebé un 60% dels espanyols veuen «insuficient» la informació del Govern durant l’apagada, segons el CIS
- El moment del vi Falset obre la temporada primaveral de fires i mostres vinícoles a Catalunya
- Entrevista Carlos Brull, alcalde de Falset: "No pot ser que molts restaurants de Catalunya no tinguin vi català"
- Successió de Francesc Cops baixos i notícies falses: l’hora del fang abans del conclave