67555, segon premi de la Grossa de Sant Jordi
El segon premi de la Grossa de Sant Jordi s'ha venut a Barcelona
El segon premi de la Grossa de Sant Jordi ha correspost al número 67555 en el sorteig celebrat aquest dijous al teatre de Blanes que estem explicant en directe.
S'ha venut a Barcelona.
Notícies relacionadesAl segon premi li corresponen 32.500 euros per bitllet, que significa 6.500 euros per euro jugat. Hi ha 30 bitllets guanyadors, amb la qual cosa es repartiran un total de 975.000 euros. Amb 325 euros es premia els bitllets dels números anterior i posterior de la butlleta guanyadora, és a dir, 65 euros per euro jugat.
Pel que fa a les terminacions, les quatre últimes xifres suposen un premi de 150 euros per bitllet; les tres últimes, de 100 euros, i les dues últimes, de 10 euros.
grossa sant jordi blanes /
- La nova ordenança municipal Tarragona exigirà el català a la retolació de nous comerços i estudia ajudes econòmiques
- Ús social del català Tarragona impulsarà al juny una Taula pel Català inspirada en el model de Terrassa
- El plaer de menjar Menús creatius, vins del Priorat i vistes a les vinyes: l’experiència gastronòmica que triomfa en un poble de 345 habitants
- Festiu ¿Quins centres comercials (i en quins horaris) obren demà, Dijous Sant, a Barcelona i a la resta de Catalunya?
- Un informe tècnic ho avala Recaptar més IBI i sortir del mercat tensionat: Badia del Vallès aspira a la seva independència econòmica en una dècada
