LOTERIA
¿Quan és la Grossa de Sant Jordi 2017? Data i hora del sorteig
El nou sorteig de la loteria de la Generalitat se celebra per primera vegada el dijous 27 d'abril

foto 3202130
El primer sorteig de la Grossa de Sant Jordi se celebrarà dijous, 27 d'abril del 2017 a les 12.15 hores al Teatre de Blanes. Aquesta nova loteria de la Generalitat, nascuda arran de l'èxit de la Grossa de Cap d'Any, viu aquest any la seva primera edició.
La data coincideix amb la commemoració dels 30 anys de Loteria de Catalunya, l'entitat que organitza el sorteig.
Loteria de Catalunya ha posat a la venda 80.000 números, distribuïts en un únic llibret de 25 bitllets cada un, a un preu de 5 euros el bitllet, com en la loteria de Cap d’Any. "Hi haurà cinc grans premis. La Grossa (primer premi) estarà valorada en 20.000 euros per euro jugat (100.000 euros per cada bitllet de 5 euros)", detalla l'entitat.
- Detenen una parella amb sis primats bebès ocults als genitals
- Entrevista Giuseppe Russolillo, president de l’Acadèmia de Nutrició: «El dejuni intermitent no ha sigut concebut per perdre pes i pot posar en risc la salut»
- Barcelona prorroga 24 hores el permís d’obres al Camp Nou
- Investigació ‘La casa dels horrors’ d’Oviedo tenia un desmesurat consum d’aigua i una sala d’estudi per als tres nens
- Antifrau investiga TMB per haver exposat dades confidencials
- Detenen una parella amb sis primats bebès ocults als genitals
- Apagada Què ens passa amb la fi del món?
- Referent social Mor Enric Morist, el somriure enmig del desastre
- Enquesta flaix Gairebé un 60% dels espanyols veuen «insuficient» la informació del Govern durant l’apagada, segons el CIS
- El moment del vi Falset obre la temporada primaveral de fires i mostres vinícoles a Catalunya