Trama d’explotació de dones
El Govern es reunirà amb la sòcia d’Epstein empresonada
El cas Epstein és per a Donald Trump com l’hidra de Lerna per a Hèracles: un monstre verinós i letal de diversos caps que aconsegueix reproduir-los quan se li tallen. I això que el president dels Estats Units, la seva Administració i aliats polítics no deixen de buscar com intentar reduir el furor al voltant d’aquest escàndol i aquesta crisi, per ara sense gaire èxit.
Todd Blanche, exadvocat personal de Trump i ara número 2 del Departament de Justícia, anunciava ahir en xarxes socials que ha sol·licitat una reunió amb Ghislaine Maxwell, la que va ser parella i associada de Jeffrey Epstein. Maxwell compleix una pena de 20 anys de presó després de ser condemnada el 2022 per cinc delictes de tràfic sexual de menors, clau en la trama d’explotació de dones que liderava el financer i depredador sexual per al qual ella va ser "aconseguidora". "Si té informació sobre algú que ha comès crims contra víctimes, l’FBI i Justícia escoltaran el que hagi de dir", va escriure Blanche. Alhora, a Washington, l’speaker de la Cambra baixa, Mike Johnson, anunciava un avanç de l’aturada de l’estiu, que comença avui, 10 dies abans del previst, i durarà cinc setmanes. Johnson diu que així donarà a Trump l’"espai" que necessita, però també els republicans evitaran incòmodes debats o quedar retratats en votacions sobre mesures per demanar que es facin públics documents del cas.
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- Óscar Fernández Calle, candidat de Vox a Extremadura : "Guardiola va robar el canvi que volien la majoria d’extremenys"
- Sorteig del 'Gordo' Ni cobrar-lo ni trucar als teus amics: què és el primer que has de fer si et toca la Loteria de Nadal?
- El forat de la sanitat pública El 45% dels espanyols només va al dentista per emergències: «Hi vaig anar per un queixal i vaig acabar amb una factura de 1.300 euros»
- Reforma en Justícia Falta de normes, possibles pròrrogues i molta incertesa davant la reforma que revoluciona l’organització de la justícia a Espanya
- Escàndol internacional El dur informe del cas Epstein: el que les víctimes de violacions van explicar a la policia i com els advocats van provar de fer-les callar
- Esperit nadalenc El Parc del Fòrum de Barcelona es tenyeix de vermell a la Cursa del Pare Noel
- UNA ALTRA DESGRÀCIA Greu lesió de genoll de Christensen
