Illa comença amb el sector farmacèutic els contactes amb empresaris
Per avaluar els efectes de la guerra comercial de Donald Trump i els seus aranzels, el president de la Generalitat, Salvador Illa, junt amb la consellera de Salut, Olga Pané, es va entrevistar ahir amb representants d’empreses catalanes com Almirall, Esteve, Grifols, Reig Jofré, Kern Pharma o Ferrer, de multinacionals com Boehringer Ingelheim España, Sandoz Farmaceutica, Amgen, Menarini Chiesi España i Merck Sharp and Dohme España, a més de les patronals Biosim i Farmaindustria. Informa Carlota Camps.
- Visita indispensable La zona de Catalunya on passa l'hivern Jorge Fernández, presentador de 'La ruleta de la suerte'
- Empreses La propietària dels arrossos SOS compra el 100% de la fàbrica italiana que produeix la pasta fresca de Mercadona
- Jove en primera persona Sandy Martos, activista: "Treballar per viure i no viure per treballar és una de les majors formes d'autocura"
- Història de la mobilitat La proposta del Museu del Transport a la Vall d’Hebron que irrita els seus promotors no convenç l’oposició de Barcelona
- Esports Aitana ja no és la futbolista més ben pagada del món: Trinity Rodman la supera arribant als 2 milions
