Kate Middleton reapareixerà avui per l’aniversari de Carles III
La princesa de Gal·les anuncia que "progressa" però no està "fora de perill"
La princesa de Gal·les, Kate Middleton, reapareixerà avui en un acte públic per primera vegada des que va ser diagnosticada de càncer al gener. La mateixa princesa va confirmar ahir que participarà al Trooping the Colour –l’esdeveniment anual que commemora l’aniversari oficial del rei al Regne Unit– malgrat que encara segueix sota tractament. "Aquest cap de setmana assistiré amb la família a la desfilada d’aniversari del rei i espero participar en alguns compromisos públics durant l’estiu, però també sé que encara no estic fora de perill", ha dit en un comunicat publicat a les xarxes socials.
La princesa ha agraït els missatges de suport rebuts fins ara, que li han donat forces per lluitar contra la malaltia. "Estic progressant, però com sap qualsevol persona que estigui passant per la quimioteràpia, hi ha dies bons i dies dolents. En aquells dies dolents et sents feble, cansat i has de deixar que el cos descansi. Però en els dies bons, quan et sents més fort, vols aprofitar al màxim", ha explicat Kate, que ha confirmat que seguirà amb el tractament en els pròxims mesos. "Estic aprenent a ser pacient, especialment amb la incertesa. Prenent-me cada dia com ve, escoltant el cos i agafant-me aquest temps tan necessari per guarir".
Activitat laboral
La princesa preveu fer un recorregut en carruatge amb els seus tres fills pel centre de Londres, mentre que el seu marit, el príncep Guillem, participarà en la desfilada muntada a cavall. Després del recorregut, està previst que tota la família reial, inclòs el rei Carles III i la reina Camila, saludin la multitud des del balcó del palau de Buckingham, on acabarà l’acte.
El d’avui és ara per ara l’únic compromís oficial confirmat per part de la princesa, a l’espera de veure com evoluciona el seu estat de salut al llarg dels pròxims mesos.
El palau ha confirmat que Kate està treballant des de casa i manté algunes reunions amb el seu equip sobre els projectes benèfics en els quals participa. La princesa va confirmar la seva malaltia el març passat i no havia donat detalls sobre el seu estat de salut fins ara.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- La Generalitat alleugereix les restriccions d’accés a la zona de la pesta porcina
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
