Impacte econòmic
Aquestes són les marques que han de canviar les seves etiquetes després de la mort d’Isabel II
Fins a 600 productes hauran de modificar la seva presentació ta causa del relleu al tron britànic
A1-140701774.jpg /
La mort de la reina Isabel II ha tingut una dimensió que transcendeix l’empremta política, tenint repercussió en l’àmbit cultural i l’econòmic, ja que tindrà conseqüències a nivell comercial per a més de 600 marques davant el nomenament de Carles III com a successor al tron de la morta sobirana.
Coca-Cola, Nestlé, Unilever, Gordon’s, Heinz, British Sugar i un llarg etcètera, fins a superar les 600 marques comercials s’han vist afectades per la defunció de la monarca i hauran de modificar la imatge del seu etiquetatge ja que són oficialment reconegudes com a proveïdores de la Casa Reial britànica a través del segell reial Royal Warrant of Appointment.
Es tracta de marques de confiança i consum habitual dels membres de la família reial britànica, un fet que la firma pot ressaltar en el seu etiquetatge durant un període de cinc anys renovables, com a reconeixement del palau de Buckingham. L’associació no està integrada a l’entramat de la Família Reial britànica i la seva comesa és la de vetllar per l’aplicació de les regles del Lord Chamberlain, que determinen la cèdula reial.
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- El PP veu "KO" el Govern i acusa Sánchez d’"encobrir assetjadors"
- Tempesta política L’UCO i la UDEF sembren dubtes de corrupció en el rescat de tres empreses
- Sánchez admet errors amb el protocol d’assetjament del PSOE
- Sondeig del GESOP Polarització en les preferències dels pactes a Extremadura
- La lluita per Andalusia Els plats a l’aire de la candidata Montero
