Impacte econòmic
Aquestes són les marques que han de canviar les seves etiquetes després de la mort d’Isabel II
Fins a 600 productes hauran de modificar la seva presentació ta causa del relleu al tron britànic

A1-140701774.jpg /
La mort de la reina Isabel II ha tingut una dimensió que transcendeix l’empremta política, tenint repercussió en l’àmbit cultural i l’econòmic, ja que tindrà conseqüències a nivell comercial per a més de 600 marques davant el nomenament de Carles III com a successor al tron de la morta sobirana.
Coca-Cola, Nestlé, Unilever, Gordon’s, Heinz, British Sugar i un llarg etcètera, fins a superar les 600 marques comercials s’han vist afectades per la defunció de la monarca i hauran de modificar la imatge del seu etiquetatge ja que són oficialment reconegudes com a proveïdores de la Casa Reial britànica a través del segell reial Royal Warrant of Appointment.
Es tracta de marques de confiança i consum habitual dels membres de la família reial britànica, un fet que la firma pot ressaltar en el seu etiquetatge durant un període de cinc anys renovables, com a reconeixement del palau de Buckingham. L’associació no està integrada a l’entramat de la Família Reial britànica i la seva comesa és la de vetllar per l’aplicació de les regles del Lord Chamberlain, que determinen la cèdula reial.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»