Assassinats
El principal sospitós de la massacre del Canadà mor després de ser detingut
Myles Sanderson ha perdut la vida poc després a causa de ferides autoinfligides
La Policia del Canadà ha arrestat el principal sospitós de l’apunyalament múltiple del cap de setmana passat en diverses localitzacions de la província de Saskatchewan i que es va saldar amb deu persones mortes i 18 de ferides. No obstant, Myles Sanderson, de 30 anys, ha mort poc després de la seva detenció a causa de ferides que s’hauria autoinfligit, segons ha pogut saber CBC News.
El principal sospitós del recent atac amb arma blanca a Saskatchewan ha sigut arrestat aquest dimecres a la tarda i posat sota custòdia policial a prop de la ciutat de Rosthern, 130 quilòmetres al sud-oest de la comunitat de James Smith Cree Nation, un dels llocs on va tenir lloc l’atac, segons ha informat la cadena CBC. Pels volts de les 15.00 hores (hora local) la Reial Policia Muntada del Canadà (RCMP, per les seves sigles en anglès) ha emès una alerta per la presència d’una persona armada amb un ganivet que viatjava en un vehicle blanc robat, vista per última vegada a Wakaw, a uns 90 quilòmetres al nord-est de Saskatoon.
Mitja hora més tard, les forces de seguretat han trobat el vehicle i han detingut i posat baix custodia Sanderson, que estava en recerca i captura des de diumenge passat, quan, junt amb el seu germà –trobat mort diumenge–, Damien Sanderson, de 31 anys, va atacar desenes de persones en diversos punts del centre del Canadà, segons ‘The Globe and Mail’. Fins ara es desconeix si Myles es va ferir a si mateix durant la persecució i detenció o poc abans.
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Crisi ramadera Confirmat un nou cas de pesta porcina a Catalunya, que eleva a 27 el nombre de senglars infectats
- Relacions socials La soledat no desitjada per Nadal: «M’agradaria celebrar-ho amb els meus fills, però sembla que no existeixo per a ningú»
- Sorteig del 'Gordo' Ni cobrar-lo ni trucar als teus amics: què és el primer que has de fer si et toca la Loteria de Nadal?
- Investigació a la dona del president L’Audiència manté Begoña Gómez imputada per malversació per l’«interès en els assumptes lucratius» de la seva assistent a la Moncloa
- Selectivitat Les proves d’accés a la universitat a Catalunya seran els dies 9, 10 i 11 de juny del 2026
