Estats Units
Denuncien la CIA per espiar periodistes i advocats durant les visites a Assange
Diversos equips que es van reunir amb el fundador de WikiLeaks a l’ambaixada de l’Equador a Londres van ser fotografiats i les seves converses van ser gravades per una empresa de Mike Pompeo
Un grup d’advocats i periodistes va anunciar aquest dilluns una denúncia a la CIA i al seu llavors director, Mike Pompeo, que acusen d’haver espiat les seves converses durant les visites al fundador de WikiLeaks,Julian Assange, mentre estava asilat a l’ambaixada de l’Equador a Londres.
«Demandem en nom de diverses persones que van anar a l’ambaixada equatoriana per visitar Julian Assange i, sense que ells ho sabessin, tots els seus equips van ser fotografiats i les seves converses van ser gravades per una empresa sota la direcció de Mike Pompeo», va assegurar en una conferència de premsa Richard Roth, un dels advocats de l’australià.
- Exposició de flors Guia de Temps de Flors 2026: els 13 espais imprescindibles per visitar a Girona
- Nova actualització ¿Guanyarà el PP per majoria absoluta les eleccions a Andalusia 2026? Així estan les prediccions més enllà de les enquestes
- Òscar Ordeig: "A les zones on hi ha presència d'os o de llop hem de veure com podem minimitzar els atacs i les conseqüències dels seus danys"
- La Generalitat nega el descompte del túnel del Cadí a un veí de Guils perquè teletreballa
- Societat L'autisme invisible de les nenes: "Sabíem que alguna cosa no anava bé, però ningú ens escoltava"
