Caràcter «defensiu»
Aquestes són les tropes d’Espanya candidates a desplegar-se en el conflicte Rússia-Ucraïna
Són una Unitat d’Artilleria de Campanya, una Unitat d’Enginyers (Sapadors i Recolzament) i diverses amb capacitat de suport logístic
Les forces candidates a reforçar el desplegament són una Unitat d’Artilleria de Campanya, una Unitat d’Enginyers (Sapadors i Recolzament), i diverses amb capacitat de suport logístic.
El reforç continua sent qualificat per Defensa com a «defensiu», si bé la decisió d’augmentar els efectius es pren «dins els plans de resposta per preservar la pau i la seguretat, aprovats per tots els països membres després de la invasió d’Ucraïna per part de Rússia», han indicat portaveus de Defensa.
Notícies relacionadesLa missió eFP es va desplegar per a la dissuasió per qualsevol agressió als membres bàltics de l’OTAN.
Als flancs nord i oest de l’escenari té lloc la guerra d’Ucraïna, i l’Aliança Atlàntica té desplegats quatre grups tàctics multinacionals a Estònia, Letònia, Lituània i Polònia.
- Llepa’t els dits Tres bons restaurants de tacos de Barcelona que no et pots perdre
- Vols suspesos L'accident d'un avió deixa almenys dos morts i obliga a tancar l'aeroport de LaGuardia de Nova York
- La pugna entre la Sepi i Escribano debilita el lideratge d’Indra en defensa
- Assegut a l’escala...
- De Ronaldinho a Joan Garcia
