Al comtat d’Essex
Assassinat un diputat conservador britànic durant una trobada amb votants
David Amess havia rebut diverses ganivetades
La policia ha detingut un sospitós
El diputat del Partit Conservador britànic David Amess ha mort després de ser apunyalat aquest divendres durant una trobada amb votants de la seva circumscripció de Leigh-on-Sea, al comtat d’Essex, al sud-est d’Anglaterra, segons ha confirmat la policia. L’atac s’ha produït al migdia a l’església metodista que Amess, un veterà polític, utilitzava per entrevistar-se amb els membres de la seva circumscripció. Un home ha irromput al lloc i li ha clavat diverses punyalades. El diputat ha sigut operat al lloc de l’agressió pels serveis d’emergència, però no s’ha pogut fer res per salvar-li la vida.
Les forces de seguretat han acordonat la zona i han detingut un sospitós. «Un home ha sigut detingut i ja no busquem ningú més», ha informat la policia d’Essex a través de Twitter.
A man's been arrested following an incident in #LeighonSea.
— Essex Police (@EssexPoliceUK) 15 de octubre de 2021
We were called to reports of a stabbing in Eastwood Rd North shortly after 12.05pm.
A man was arrested shortly after & we're not looking for anyone else.
We'll bring you more info when we have it. pic.twitter.com/U3dU7btoz7
".
- El Mundo Today | Laporta farà obres d’ampliació a Luz de Gas perquè hi càpiga més gent
- Mobilització dels docents Vaga de professors a Catalunya: ¿On és avui dilluns i on toca demà dimarts?
- Mercat immobiliari Ni Sarrià ni l'Eixample: les habitacions més cares de Catalunya no són a Barcelona
- Estudi sobre temors socials Enquesta CIS: El 75% dels espanyols tenen por d'una altra guerra civil i el 80%, d'una guerra mundial
- Dues nenes asturianes amb una discapacitat del 78% aconsegueixen una parada de transport escolar més a prop de casa després d'un any de lluita: "Ha estat esgotador"
