Va caure a les aigües de l’Àrtic
Mor el ministre rus d’Emergències al salvar un periodista
Encapçalava el Ministeri de Situacions d’Emergències des de gener del 2020
A1-124372603.jpg /
El ministre d’Emergències de Rússia, Ievgueni Zínitxev, va morir mentre salvava la vida d’una persona durant uns exercicis, segons el Ministeri d’Emergències. Segons un comunicat oficial, citat per l’agència RIA Nóvosti, Zínitxev, de 55 anys, va perdre la vida durant el compliment del seu deure en uns exercicis per a la protecció de la «zona àrtica de situacions d’emergència».
La nota indica que el tràgic succés va tenir lloc a la localitat de Norilsk, ubicada al Cercle Polar Àrtic, sense donar més detalls.
Notícies relacionadesZínitxev encapçalava el Ministeri de Situacions d’Emergències de Rússia des del gener de 2020.
Segons la cadena de televisió russa RT, Zínitxev va morir quan intentava salvar la vida d’un càmera de televisió que va relliscar durant una gravació i es va precipitar a l’aigua.
- Fins a 46.400 euros l’any: el salari d’un maquinista de tren a empreses privades a Espanya
- Cultura popular Valls estrena la seva nova Àliga recuperant la imatge de la figura barroca destruïda el 1936 durant la Guerra Civil
- Ratificació de les administracions Òscar Playà combinarà la direcció de Rodalies de Catalunya amb el càrrec de conseller delegat de l’empresa mixta
- Canvi ferroviari Adif demana suspendre el trànsit nocturn d’alta velocitat entre Madrid i Barcelona per manteniment i Renfe suprimeix tres AVE
- Hackeig a l’Administració Hisenda investiga un possible ciberatac que comprometria dades en el seu poder
