Va caure a les aigües de l’Àrtic
Mor el ministre rus d’Emergències al salvar un periodista
Encapçalava el Ministeri de Situacions d’Emergències des de gener del 2020
A1-124372603.jpg /
El ministre d’Emergències de Rússia, Ievgueni Zínitxev, va morir mentre salvava la vida d’una persona durant uns exercicis, segons el Ministeri d’Emergències. Segons un comunicat oficial, citat per l’agència RIA Nóvosti, Zínitxev, de 55 anys, va perdre la vida durant el compliment del seu deure en uns exercicis per a la protecció de la «zona àrtica de situacions d’emergència».
La nota indica que el tràgic succés va tenir lloc a la localitat de Norilsk, ubicada al Cercle Polar Àrtic, sense donar més detalls.
Notícies relacionadesZínitxev encapçalava el Ministeri de Situacions d’Emergències de Rússia des del gener de 2020.
Segons la cadena de televisió russa RT, Zínitxev va morir quan intentava salvar la vida d’un càmera de televisió que va relliscar durant una gravació i es va precipitar a l’aigua.
- Càncer Espanya aprova el finançament de dues indicacions de glofitamab, una teràpia per a un tipus de limfoma agressiu i de creixement ràpid
- Desviaments de trànsit Talls a Barcelona aquest diumenge per la Cursa d’El Corte Inglés: carrers afectats i canvis en 40 línies de bus
- Addicció digital Estar 30 dies sense xarxes socials: "Son més reparador, menys ansietat i més claredat mental"
- Veïns de Pinós van veure el llop a la vora de casa abans del segon atac al Solsonès
- Acompanya la reforma urbanística El Govern dota la Catalunya rural de 9 milions per a tècnics que ajudaran a agilitzar l’habitatge
