Biden adverteix d’un atac «molt probable» a l’aeroport de Kabul en les pròximes 24 o 36 hores
El president dels EUA diu que hi haurà més atacs contra Estat Islàmic

Afghanistan crisis - Kabul Airport blast aftermath /
El president nord-americà, Joe Biden, ha avisat que els EUA consideren «molt probable» un nou atac terrorista a l’aeroport de Kabul en les pròximes 24 o 36 hores.
«Els nostres comandants m’han informat que és molt probable que es produeixi un atac en les pròximes 24-36 hores. Els vaig ordenar que prenguessin totes les mesures possibles per prioritzar la protecció de la força», ha dit Biden.
Notícies relacionadesAquest atac es produiria quan la majoria de països occidentals han acabat amb les tasques d’evacuació del país després de l’arribada al poder dels talibans.
Biden ha afegit, a més, que l’atac amb drons amb què els EUA asseguren que han acabat amb la vida de dos membres d’«alt perfil» de la branca afganesa d’Estat Islàmic tindrà continuïtat. «Aquest cop no serà l’últim. Continuarem perseguint qualsevol persona involucrada en aquest atroç atac i farem que el pagui», va dir el president nord-americà, segons informa Reuters.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Víctima mortal Mor un auxiliar forestal que treballava en l’extinció de l’incendi de Paüls després de caure 20 metres
- Estiu de 2026 MediaMarkt ocuparà la gran botiga de FNAC al Triangle de plaça Catalunya
- Canvis després del congrés Lorena Roldán deixa el seu escó com a senadora i obre el ball de cadires al PP català
- Nova ordenació de jutjats Catalunya comptarà amb 109 unitats judicials noves, de les quals 34 són prioritàries
- En un informe El jutge rastreja el finançament del PSOE i requereix informació sobre les donacions d’Ábalos