Després de la llei homòfoba hongaresa
El president de la República Txeca qualifica els transsexuals de «repugnants»
«Si fos una mica més jove, organitzaria una gran manifestació d’heterosexuals a Praga», afirma Milos Zeman

Aquest diumenge el president de la República Txeca, Milos Zeman, ha qualificat els transsexuals de «repugnants» al ser preguntat sobre la polèmica llei d’Hongria contra la pedofília que redueix significativament el contingut i espai LGTBI en escoles i mitjans de comunicació.
«Tota operació és un risc i aquestes persones transsexuals són realment intrínsecament repugnants per a mi», ha dit el president txec en una entrevista amb Prima TV recollida pel portal txec ‘iDNES.cz’
«Puc entendre gais i lesbianes ¿però saps qui no entenc en absolut? Els transsexuals», ha afirmat Zeman, a la qual cosa ha afegit que «si fos una mica més jove, organitzaria una gran manifestació d’heterosexuals a Praga». Així mateix, s’ha referit que el molesten les manifestacions feministes i el moviment #MeToo.
Notícies relacionadesRespecte a la llei aprovada a Budapest, Zeman no veu «cap raó per no estar d’acord» amb el primer ministre hongarès, Viktor Orbán, ja que, segons Zeman, el que es busca amb aquesta llei és que els pares i els fills no siguin manipulats respecte a l’educació sexual. En aquest sentit, ha considerat que la Unió Europea i els seus estats membres no s’haurien d’involucrar en els assumptes d’Hongria.
La normativa d’Hongria, que va ser aprovada pel Parlament del país amb tan sols un vot en contra i que ha sigut titllada de «vergonya» des de la UE, considera que la protecció de la infància passa per «la identitat pròpia segons el sexe de naixement dels menors» i suposa un pas més cap a la completa invisibilització del col·lectiu LGTBI.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Exclusiva Aquests són i així actuaven els membres de ‘La manada’ de Castelldefels, empresonats per violar tres dones
- Acord del Govern amb ERC Catalunya obrirà tres noves delegacions a la Xina, Canadà i Jordània
- Canvi climàtic Màxima alerta: nous estudis avancen dràsticament la frenada del Corrent Atlàntic
- EUROVISIÓ RTVE trasllada a l'organització d'Eurovisió que sortirà del festival si participa Israel
- Debat de política general Junts pressiona el PSC i sotmetrà a votació al Parlament els pactes amb Sánchez