100 milions de ciutadans vacunats
Von der Leyen rep la primera dosi de la vacuna de Pfizer contra el coronavirus
La UE va superar aquest dimarts els 100 milions de ciutadans vacunats, dels quals 26 milions tenen ja la pauta completa, segons va anunciar la mateixa presidenta de la Comissió Europea
La presidenta de la Comissió Europea, Ursula von der Leyen, ha rebut aquest dijous la primera dosi de la vacuna contra la Covid-19, en aquest cas el sèrum desenvolupat pel laboratori alemany BioNTech i la farmacèutica nord-americana Pfizer.
«Estic contenta d’haver rebut avui la primera dosi de la vacuna contra la Covid-19. La vacunació agafarà ritme a mesura que s’accelera el subministrament a la UE. Com més ràpidament ens vacunem, abans podrem controlar la pandèmia», ha escrit l’alemanya a la xarxa social Twitter.
Segons han explicat fonts comunitàries, la cap de l’Executiu comunitari ha sigut immunitzada amb la vacuna que han desenvolupat de manera conjunta les companyies BioNTech i Pfizer.
100 milions de ciutadans immunitzats
Von der Leyen ha anunciat la seva injecció amb una foto difosa a través de les xarxes, amb un escenari cuidat en el qual la bandera europea era molt present, des de la mascareta de tela que portava Von der Leyen fins a la tireta, que li han col·locat al braç després de la punxada.
Les institucions de la UE a Brussel·les tenen acord amb les autoritats belgues per vacunar a les seves instal·lacions el seu personal, seguint els protocols fixats per a la campanya a Bèlgica. i utilitzant les dosis que li corresponen a Bèlgica en el marc de l’estratègia europea.
La UE va superar aquest dimarts els 100 milions de ciutadans vacunats, dels quals 26 milions tenen ja la pauta completa, segons va anunciar la mateixa Von der Leyen en una compareixença en què va anunciar l’avenç de 50 milions de dosis de Pfizer i BioNTech per cobrir els retards d’AstraZeneca i Janssen.
- Estil de vida natural La dieta d'Antoni Gaudí: extremadament senzilla i molt poc original
- Cultura viva «Tothom ha de ‘menjar teatre’ cada dia»: Cap Butaca Buida celebra la seva tercera edició amb el Pa del Teatre
- Tercera setmana de conflicte La guerra al Pròxim Orient posa en qüestió l’aliança estratègica del golf amb els EUA
- De manera «imminent» El TSJC obliga el Parlament a penjar la bandera espanyola a la seva façana
- Rodalies Una avaria a l’R3 obliga a tallar la circulació entre Centelles i la Garriga
