Argentina
Mor l’expresident argentí Carlos Menem
L’exmandatari va ser ingressat el passat 15 de desembre i la Nit de Nadal va patir una fallida renal
L’expresident argentí Carlos Menem (1989-1999) ha mort aquest diumenge, segons van confirmar fonts del Sanatori Los Arcos de la ciutat de Buenos Aires, on es trobava internat des del 15 de desembre passat.
Menem va ser traslladat al Sanatori Los Arcos en un principi per ser sotmès a un control mèdic prostàtic i allà se li va diagnosticar una infecció urinària que va complicar els seus problemes cardíacs.
Notícies relacionadesLa nit de Nadal va ser induït a un coma després de patir una fallida renal enmig del seu delicat estat de salut, tot i que després havia sortit del coma i es trobava millor.
Advocat de professió, Menem va ser president en dos mandats consecutius, de 1989 a 1999, després d’haver sigut governador de La Rioja, la seva província natal, entre 1973 i 1976 –any en què va ser detingut després del cop d’Estat que va derivar en l’última dictadura (1976-1983)– i de nou des de 1983 fins que va iniciar la seva campanya presidencial per als comicis de 1989, que va acabar guanyant.
- Conflicte al Pròxim Orient Israel mata 29 gazians, entre ells 6 nens, en una de les jornades més letals des de l’inici de l’alto el foc
- Gastronomia Dabiz Muñoz revela quant costa realment el seu exclusiu menú líquid
- Judici Una jutgessa concedeix una incapacitat a un tècnic amb síndrome d’esquena fallida perquè és “impossible que el contractin”
- Guerra a l’est d’Europa «Punts d’invencibilitat»: Així resisteix Kíiv l’hivern més dur des de l’inici de la invasió russa
- Noves revelacions Els documents d’Epstein recullen un pagament de 1.050 dòlars i dos paquets a nom de José María Aznar
