Montenegro i Sèrbia expulsen de forma recíproca els seus ambaixadors
La mesura, que fa revifar les tensions entre els dos països de l'antiga Iugoslàvia, ha de ser executada abans que s'acabi dimarts

zentauroepp7744607 pri04 gerlica serbia y montenegro 13 2 2008 un retrato d201128223535 /
Montenegro i Sèrbia han decidit aquest dissabte una expulsió recíproca d’ambaixadors, segons han anunciat els seus ministeris d’Afers Estrangers, una mesura que revifa les tensions entre els dos països de l’antiga Iugoslàvia.
Montenegro ha declarat l’ambaixador serbi Vladimir Bozovic persona non grata per «ingerència en [els seus] afers interns», i li ha donat 72 hores per abandonar el país. Tot seguit, Sèrbia ha anunciat la mateixa mesura.
Notícies relacionadesL’ambaixador montenegrí Tarzan Milosevic se n’ha d’anar de Sèrbia en les pròximes 72 hores, segons un comunicat del Ministeri d’Afers Estrangers serbi.
Montenegro va declarar la independència de Sèrbia el 2006, però les tensions sobre la identitat nacional continuen pesant en aquest petit país dels Balcans.
- Partit Popular Toni Nadal, al Congrés del PP: «A Mallorca parlem català, no mallorquí»
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Apunt Una vergonya absoluta
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura