PRESENTACIÓ DE LES SEVES MEMÒRIES
La 'playlist' que va inspirar la presidència d'Obama
L'expresident dels EUA, gran aficionat a la música, publica una llista de cançons que van marcar el seu mandat

36838897 59
Barack Obama, gran aficionat a la música i a les ‘playlists’, ha publicat ara la playlist dels temes que van marcar la seva presidència (2009-2017). Ho fa coincidint amb la publicació, aquest dimarts, d’‘A promised land’, el primer dels dos volums de les seves memòries.
«La música sempre ha tingut un paper important al llarg de la meva vida, i això va ser especialment cert durant la meva presidència. Mentre revisava les meves notes abans dels debats, escoltava ‘My 1st Song’, de Jay-Z, o ‘Luck be a lady’, de Frank Sinatra», ha explicat l’expresident dels EUA a les xarxes socials.
Music has always played an important role in my life—and that was especially true during my presidency. In honor of my book hitting shelves tomorrow, I put together this playlist featuring some memorable songs from my administration. Hope you enjoy it. pic.twitter.com/xWiNQiZzN0
— Barack Obama (@BarackObama) 16 de noviembre de 2020
I entre els artistes que van inspirar Obama i que formen la playlist d’‘A promised land’ hi ha Beyoncé, Stevie Wonder (aquests dos són els únics que repeteixen, amb dos temes), Bob Dylan, U2 , Bruce Springsteen o The Beatles. Completen la llista Jay-Z, Frank Sinatra, Aretha Franklin, B.B. King, Brooks & Dunn, Eminem, Gloria Estefan, Fleetwood Mac, John Coltrane, Miles Davis, Phillip Phillips i Sade.
Repassem a continuació els temes d’aquesta llista
Aretha Franklin, The weight
B.B. King, The Thrill is gone
Beyoncé, Halo
Beyoncé, At last
Bob Dylan, The times They are a-changin'
Brooks & Dunn, Only in America
Bruce Springsteen, The rising
Eminem, Lose Yourself
Frank Sinatra, Lucky be a lady
Gloria Stefan, Always tomorrow
Fleetwood Mac, Rhiannon
Jay-Z, My 1st song
John Coltrane, My favourite things
Miles Davis, Freddie Freeloader
Phillip Phillips, Home
The Beatles, Michelle
Sade, Cherish the day
Stevie Wonder, Signed, sealed, delivered, I'm yours
Stevie Wonder, Sir Duke
U2, A beautiful day
Casa Blanca musical
Notícies relacionadesLa presència d’artistes de renom va ser habitual en els actes de la Casa Blanca durant el mandat del demòcrata. «Durant el nostre temps a la Casa Blanca, Michelle i jo vam convidar artistes com Stevie Wonder i Gloria Estefan a realitzar tallers vespertins amb joves abans de celebrar un espectacle nocturn a l’East Room», ha recordat Obama.
«Hi va haver tota mena d’actuacions que sempre recordaré, com Beyoncé interpretant ‘At last’ per al nostre ball en la inauguració, Paul McCartney fent una serenata a Michelle a l’East Room i Bob Dylan dedicant-me un somriure abans de desaparèixer després de cantar ‘Times they are a-Changin’», assenyalava l’expresident.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Empreses Els tres fills del fundador de Mango Isak Andic assumeixen l’herència de manera equitativa
- MUNDIAL DE CLUBS Xabi Alonso trenca amb l’oficialisme d’Ancelotti i demana reforços després de quedar-se sense Zubimendi
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida
- Unió Europea Espanya proposa blindar per llei que el cost de l’oficialitat del català corri al seu càrrec
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»