Crisi sanitària
Itàlia preveu permetre viatges per tot el país el 3 de juny
El Govern atorgarà 500 euros a les famílies amb rendes més baixes per gastar en hotels i albergs

zentauroepp53265466 tudela200501145517 /
El Govern italià té previst permetre viatges per l’interior del país a partir del 3 de juny, segons un esborrany del decret consultat per Reuters.
La mesura governamental s’emmarca en la voluntat d’activar la malmesa economia com a conseqüència de la pandèmia de cornavirus. Al març es van imposar restriccions rígides en un esforç per aturar la malaltia en un dels països més castigats d’Europa. Amb la taxa de mortalitat en descens, el primer ministre, Giuseppe Conte, està reduint les restriccions. El projecte de decret encara podria modificar-se abans de la seva aprovació.
Entre la bateria de mesures econòmiques aprovades aquesta setmana per reactivar l’economia, el Govern va anunciar que atorgarà 500 euros a les famílies amb una renda inferior als 40.000 euros anuals per gastar en hotels i albergs del país.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels
- Criança El pediatre Carlos González, sobre l'exposició dels nens a les pantalles: "Fins a aquesta edat, res"
- Energia El Govern central exigeix per a aquesta mateixa tarda a REE i totes les elèctriques totes les dades sobre l'apagada
- Educació superior Creix més del 50% el nombre d’universitaris que han de compaginar estudis i treball en només tres anys