Crisi migratòria
Trobats morts en un contenidor més de 60 immigrants a Moçambic
Les autoritats consideren que possiblement hagin mort asfixiats
zentauroepp52905968 mozambique200324130842 /
Més de 60 immigrants d’Etiòpia han sigut trobat morts dimarts al matí, presumiblement asfixiats, en un contenidor de transport interceptatal centre de Moçambic procedent de Malawi.
«Un camió de Malawi que transportava immigrants il·legals, amb tota probabilitat etíops, va ser detingut al pont Mussacana a la província de Tete. Un total de 64 persones van ser trobades mortes, 14 van sobreviure», va dir una font local sota condició d’anonimat. Als supervivents se’ls va practicar la prova del coronavirus.
Les imatges transmeses per la televisió local Miramar mostren un embolic de cossos sense vida apilats en un contenidor en un remolc. Moçambic és una de les rutes favorites per als immigrants, especialment d’Etiòpia, que busquen arribar a Sud-àfrica i a la seva principal megaciutat, Johannesburg, amb l’esperança de trobar feina.
- 'Outdoor' Els entrenadors coincideixen: "Caminar 1 hora 7 dies a la setmana amb un ritme de passeig d’avi són 75.000 calories a l’any"
- Ràpida i precisa Traducció al català en temps real amb auriculars: així funciona la nova eina de Google
- Drets laborals Confirmat per l’Estatut dels Treballadors: què passa si treballes i encara no has signat el contracte
- Salut El cardiòleg Aurelio Rojas destaca els beneficis del magnesi: "Ajuda a guanyar múscul i millorar el rendiment físic"
- Drets laborals El permís laboral de 5 dies que tenen tots els treballadors el 2026 i que molts no estan fent servir
