Erdogan adverteix de l'arribada a la frontera turca de 250.000 refugiats sirians
El president turc afirma que el nou èxode de persones procedeix de la regió d'Idlib i assenyala que intentarà evitar que creuin la frontera

zentauroepp51549969 children of syrian families displaced from the maaret al num200102103609 /
El president de Turquia, Recep Tayyip Erdogan, ha xifrat avui en fins a 250.000 les persones que han fugit de la regió siriana del nord-oest d’Idlib i es dirigeixen cap a la frontera turca. El mandatari ha dit que està intentant que els refugiats no travessin la frontera.
Turquia acull fins ara uns 3,7 milions de refugiats sirians. Es tracta de la població de refugiats més gran del món. Ankara tem que es produeixi una nova onada de persones que fugen de la guerra des d’Idlib, on viuen fins a 3 milions de sirians.
A mans rebels
Notícies relacionadesAquesta regió és un territori que està en mans dels rebels, malgrat l’ofensiva que estan portant des del mes passat en aquest enclavament forces de Damasc avalades per l’aviació russa.
«En aquest moment hi ha entre 200.000 i 250.000 persones que es dirigeixen cap a les nostres fronteres. Estem prenent algunes mesures preventives, però no és fàcil. També són humans», ha afirmat Erdogan en una conferència a Ankara.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols