PER NO PODER PAGAR EL BITLLET
Mor un egipci al ser obligat a saltar del tren en marxa per no tenir bitllet
Detingut el revisor que va forçar el jove i un altre passatger, que està ferit greu, a saltar per no poder pagar el bitllet
zentauroepp47147215 a member of security forces gestures as rescue workers and p191028230420 /
Les autoritats egípcies han ordenat aquest dilluns la detenció del revisor d’un tren que, segons la denúncia de testimonis i passatgers, ha obligatdos joves a saltar en marxa per no tenir diners per al bitllet, i ha causat la mort d’un d’aquests nois i ferides de gravetat a l’altre.
La Fiscalia de Tanta (nord) ha afirmat en un comunicat que ha decidit detenir el revisor que els «va obligar a saltar» del tren procedent d’Alexandria, citant la versió de les denúncies registrades per diverses persones després de l’incident i fins que es dugui a terme una investigació.
L’incident ha passat a la província d’Al-Gharbia, al nord del Caire, en una zona rural, i la decisió d’arrestar el revisor i el cap del tren s’ha pres després que diversos passatgers s’hagin acostat a la comissaria de Tanta a presentar denúncies.
Venedors ambulants
Per la seva b
Segons el comunicat, el tren cobria la ruta entre Alexandria (nord) i Luxor (sud) i els joves «van rebutjar» pagar el bitllet, per la qual cosa «van baixar del tren en marxa».
Un va caure entre les rodes del tren, i va perdre la vida al moment, i l’altre va resultar ferit de gravetat i va ser traslladat a l’Hospital General de Tanta.
Notícies relacionadesA Egipte són freqüents els accidents ferroviaris a causa del mal estat de les vies i dels vehicles, així com a la falta d’un sistema modern de senyalització i control de trànsit.
La tragèdia ferroviària més gran de la història d’Egipte, en la que van morir 376 persones, va passar el 2002 al’incendiar-se un tren que cobria el trajecte entre el Caire i la ciutat monumental de Luxor.
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Polítiques públiques Les cinc claus de la reforma de l’administració de Catalunya: de la reducció de la burocràcia a l’ús de la IA
- Pintures de Sixena L’advocat de Sixena entra al MNAC per «revisar» les pintures, però se n’anirà sense poder interrogar els tècnics ni accedir a les reserves del museu
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: Viure en una habitació, no és viure
- Durant deu dies El primer bus sense conductor de TMB fa viatges gratuïts per als ciutadans per Montjuïc
- Polítiques públiques El Govern crea el consell assessor que fiscalitzarà la reforma de l’Administració
- El dijous 13 de novembre a les 19h El Periódico et convida a participar en un nou #afterwork amb Mònica Martínez Bravo
