Investiguen el cas
Un avió de combat dels EUA s'estavella en un vol d'entrenament
Aquest accident es va presentar a prop d'una base a Califòrnia i del Parc Nacional Death Valley, on alguns visitants van resultar ferits lleus

Inyo County United States 03 06 2019 - A US A-10 Thunderbolt II attack jet flies through the Star Wars Canyon near Death Valley California USA 03 June 2019 Issued 31 July 2019 According to media reports on 31 July 2019 a US Navy F A-18E Super Hornet crashed at this location injuring a few tourists The pilot condition is not yet known Atentado Estados Unidos EFE EPA ETIENNE LAURENT /
Un avió de combat de la Marina dels Estats Units es va estavellar a prop d’una base al desert de Mojave (Califòrnia), quan realitzava un vol d’entrenament, va informar la Força Aèria Naval, que va indicar que la causa del sinistre s’investiga.
L’aeronau, un F/A-F/A-18E, es va precipitar a terra cap a les 10.00 hora pacífic (17.00 GMT) als voltants de l’Estació Naval d’Armes Aèries (NAWS) China Lake, va detallar la Força Naval en el seu compte de Twitter.
Segons alguns mitjans locals, entre els quals la cadena ABC News que va citar un portaveu, alguns visitants del Parc Nacional Death Valley podrien haver resultat ferits lleus, tot i que no van donar més detalls. Tampoc ha transcendit informació sobre l’estat del pilot.
Vol d’entrenament
Notícies relacionadesSegons la Força Aèria Naval, el caça, que forma part de Strike Fighter Squadron One Five One (VFA-151), conegut com els "Vigilants", estava "en un vol d’entrenament de rutina quan va passar l’accident".
"La causa de l’accident està sota investigació", va afegir el missatge a la xarxa social, i va agregar que unitats de recerca i rescat de NAWS i Estació Aèria Naval de Lemoore (NASL) "estan en l’escena".
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Les batalles del Madrid Florentino declara la guerra a tothom
- Evolució demogràfica Un de cada tres espanyols tindrà més de 65 anys el 2070
- TELEVISIÓ I MAS Sandra Barneda
- Querella del PSOE El Suprem nega delicte d’odi a Abascal per proposar penjar Sánchez
- Nit del 21 de setembre La Baixada de l'Àliga, l'acte més multitudinari de les festes de Santa Tecla de Tarragona: horari, recorregut i talls
- El memorial als afusellats del Camp de la Bota arriba amb vuit anys de retard
- La discoteca Pacha es reinventa amb la mítica marca eivissenca Ku
- El cine espanyol pren Sant Sebastià
- Els nous ‘TN’