SEPARACIÓ
Última manifestació contra el 'brexit': "No a Boris, sí a Europa"
zentauroepp49147708 london united kingdom 20 07 2019 anti brexit protesters190720204558 /
A les portes de saber qui serà el successor de Theresa May al capdavant del partit conservador, els ciutadans en contra del 'brexit' han sortit al carrer aquest dissabte per enviar un clar missatge a Boris Johnson, que segurament es convertirà en el nou líder conservador i primer ministre britànic. Durant la protesta, els manifestants han portat una caricatura inflable del conservador britànic.
Els grups contraris a la sortida del Regne Unit de la UE, People’s Vote People’s Votei Britain for Europe, han mostrat la seva disconformitat amb el presumpte successor cridant: "No a Boris, sí a Europa". La facció proeuropea Another Europe is Possible, del Partit Laborista, que últimament s’ha mostrat crítica amb el seu líder, Jeremy Corbyn, també hi ha sigut present.
Notícies relacionades"No permetrem que Boris Johnson arribi al número 10 amb el vent a favor i pugui arrencar el seu mandat sense oposició, amb tot el que està en joc amb el 'brexit'", ha advertit Tom Brufatto, al capdavant de Britain for Europe. "Som davant d’una emergència nacional, i no permetrem que ens arrosseguin fins a la vora del precipici", ha afegit el mateix líder.
Altres personatges destacats del Regne Unit també han volgut mostrar el seu desig de quedar-se a la Unió Europea. Un exemple és la presentadora i feminista Sandi Toksvig, fundadora del partit Womens Equality: "Em preocupa el que l’arribada de Boris Johnson, elegit pel 70% d’homes entre els 160.000 militants 'tories’, pot suposar per a les dones".
- Conflicte a l’escola catalana Després de la vaga educativa els sindicats retreuen al Govern que es «limiti al silenci» i insisteixen a reunir-se dimarts a la UB
- Cine Tot llest per al nou Phenomena: «És el millor moment per oferir al públic un espectacle aclaparador i diferent del que disfruta a casa»
- Guerra del taxi Xòfers de clients vip a Barcelona: «La Guàrdia Urbana ens atura durant 25 minuts amb el nostre passatge dins»
- De les estrelles Michelin a un forn al Moianès: la història de Román, que ha deixat El Celler de Can Roca per impulsar el seu propi negoci
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
