QUEIXA
La indignada resposta del diari escocès 'The National' al veto de Theresa May
El rotatiu retreu el gest a la primera ministra a la portada, amb una silueta en negre i sense titulars

may
El diari escocès 'The National' ha protestat enèrgicament en la portada d’aquest dijous pel veto als periodistes d’aquest mitjà a cobrir la breu visita que la primera ministra britànica, Theresa May, va fer ahir a la fàbrica de cuir de Bridge of Weir, situada a 32 quilòmetres de Glasgow.
Segons ha explicat el rotatiu, no és la primera vegada en les últimes setmanes que el Govern de May ha denegatl’acreditació a 'The National' per cobrir actes de l’Executiu.
Per això mateix, a la portada hi han publicat una silueta de la primera ministra i amb l’espai del títol i subtítols sense contingut. "Aquí és on hauríem d’haver explicat la visita a Escòcia de Theresa May. No se’ns va permetre la presència a l’acte per a la premsa juntament amb altres mitjans. Hem rebutjat cobrir-lo", expliquen en tres frases superposades a la silueta.
Notícies relacionadesTomorrow's front page: This is where we would have reported on Theresa May's visit to Scotland. We were barred from her press conference with the other newspapers, so we have refused to cover it. pic.twitter.com/vKyWcYrZr5
— The National (@ScotNational) 28 de noviembre de 2018
A les pàgines interiors, 'The National' també ha deixat en blanc l’espai que haurien d’haver dedicat a la informació sobre May.
And here’s our inside coverage of the event. pic.twitter.com/sYLQ9u4Mhh
— The National (@ScotNational) 28 de noviembre de 2018
"Hem pres la decisió que si la primera ministra no estava disposada a parlar amb nosaltres, nosaltres no estàvem disposats a publicar el que ella havia de dir", ha afegit el diari en una informació publicada a la seva web.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança