ACCIDENT
Almenys un mort i 100 ferits per una enorme explosió en una autopista de Bolonya
Un camió que transportava furgonetes i un camió cisterna xoquen i provoquen l'incendi d'uns concessionaris pròxims
Una espectacular explosió ha tingut lloc aquest dilluns a prop de l’aeroport de Bolonya (Itàlia), a causa d’un accident a l’autovia Adriàtica, una ronda que circumval·la·la·la la ciutat, entre un camió que transportava furgonetes i un camió cisterna que probablement anava carregat de mercaderia explosiva.
Les flames s’han estès a altres automòbils aparcats a dos concessionaris, Fiat i Citröen, situats al costat del lloc de l’accident. Això ha provocat unes explosions en cadena. Segons el diari regional 'Il resto del Carlino', almenys una persona ha mort i 100 han resultat ferides com a conseqüència de les explosions.
Les flames han assolit el pont que creua la ronda a Bogo Panigale i s’han enfonsat entre dos i quatre carrils del pont. La zona està acordonada en un radi de 500 metres pel temor de noves explosions dels vehicles del concessionari afectat pel foc. L’autovia continua tallada.
#BorgoPanigale #6ago 15.00, squadre #vigilidelfuoco al lavoro: inviate sul posto sezioni operative, nucleo #usar e #cinofili. In corso la ricognizione aerea elicottero reparto volo di Bologna pic.twitter.com/TtPdGSFWz1
— Vigili del Fuoco (@emergenzavvf) 6 de agosto de 2018
- Conseqüències del temporal Les alertes seran "menys invasives" per a casos sense risc imminent
- Smart City Expo Regenerar la zona nord de l’Hospitalet costarà 350 milions
- Les obres del Camp Nou sumen 2 milions d’euros en multes
- Transvasaments de nord a sud Els experts aposten per connectar el Ter amb la Costa Brava
- Religió L’assistència als oficis religiosos a Barcelona es dobla des de la pandèmia
