ATAC amb explosius
Un atemptat contra soldats francesos a Mali deixa dos civils morts
Un cotxe bomba ha esclatat al pas d'un comboi militar a la localitat de Bourem

getthumbsbyfilename
Almenys dos civils han mort aquest diumenge en un atemptat amb cotxe bomba a Mali. L’atac s’ha produït amb cotxe bomba. L’atac s’ha produït amb un cotxe bomba que ha esclatat al pas d’una patrulla formada per soldats francesos i malians. "Hi ha diversos ferits entre els soldats francesos que es trobaven en dos vehicles, que van ser completament destruïts per l’explosió", ha afirmat una font local a Reuters.
L’emboscada s’ha produït a la localitat de Bourem, a la regió de Gao, al nord de Mali. La patrulla de soldats participava en l’operació Barkhane, una campanya duta a terme per l’Exèrcit francès en el Sahel que té per objectiu la lluita contra el terrorisme gihadista a la regió.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»