TRAGÈDIA AÈRIA
Accident d'avió a Cuba; primeres imatges, gràfics i vídeos
zentauroepp43392777 picture taken at the scene of the accident after a cubana de180518200817 /
Un avió comercial de la companyia mexicana Global Air s’ha estavellat aquest divendres tot just enlairar-se de l’aeroport José Martí de l’Havana amb 104 persones a bord.
L’aparell, que havia sigut llogat per Cubana de Aviación, cobria el trajecte entre la capital de Cuba i Holguín.
Peu de foto /
De moment, es desconeix si hi ha víctimes mortals. Aquestes són les primeres fotografies fetes pel fotògraf de France Presse Adalberto Roque.
El president de Cuba, Miguel Díaz Canel, al centre de la imatge /
Els serveis d’emergència a l’avió sinistrat. /
El lloc de l’accident /
Personal d’emergències /
Serveis d’emergència al lloc de l’accident /
Vídeos de l’accident d’avió a Cuba
Els vídeos han sigut presos per passatgers des de l’aeroport José Martí. Als enregistraments es veu a la llunyania una columna de fum.
#Video Boeing 737 de la aerolínea #CubanaDeAviación se estrelló poco después de despegar del aeropuerto Internacional José Martí de #LaHabana; según la agencia estatal #PrensaLatina, partía rumbo a Holguín, oeste de Cuba.
— DAVID ROMERO VARA (@DAVIDROMEROVARA) 18 de mayo de 2018
Llevaba 104 pasajeros a bordo. https://t.co/RMVtSdFBh0
Desastre en Cuba! Se desploma un avión comercial con 104 pasajeros que cubría la ruta Habana- Holguín. Autoridades confirman muertos de varias países. La nave era un Boeing 737 rentado por Cubana de Aviación #news #tv #flight #crash #boeing #havana #follow #followme #sad #dead pic.twitter.com/sbfK7cK9Ib
— Daniel Benitez (@danielbnews) 18 de mayo de 2018
- SECTOR IMMOBILIARI Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 vivendes de lloguer a Espanya per 5.000 milions d’euros
- València Antonio Tejero, ingressat en estat greu en un hospital de València
- Assetjament escolar Els Mossos investiguen el suïcidi d’un menor a Lleida que va denunciar ‘bullying’
- Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 habitatges de lloguer
- Elisenda Alamany: "BCN ha de rehabilitar els habitatges; si no, ho faran els fons d’inversió"
- Relació en fase crítica Montero crida a «intensificar el diàleg» amb Junts després de la seva amenaça sense al·ludir a una reunió de Sánchez amb Puigdemont
- Presentació a Alstom El primer dels 10 trens llançadora de Ferrocarrils de la Generalitat a l’aeroport comença les proves
- Emergències Més de 100 persones participen en un simulacre d'accident de tren al túnel de Viladordis de Manresa
- Fires de Girona Fires de Girona | Agenda del dissabte 25 d'octubre
- Fires de Girona Fires de Girona | Agenda del divendres 31 d'octubre
