MOTIUS DESCONEGUTS
zentauroepp39758856 a french criminal police officer watches forensic police as 170821113928 /
Un mort i un ferit greu a Marsella a l'estavellar-se un cotxe contra una parada d'autobús
El conductor ha sigut detingut per la policia al lloc dels fets
Almenys una persona ha mort i una altra ha resultat ferida greument aquest dilluns a la ciutat francesa de Marsella després que un cotxe s'ha estavellat contra una marquesina d'una parada d'autobús, ha informat una font policial a Reuters.
El conductor ha sigut arrestat a la mateixa zona de l'incident, ha afegit la font.
"De moment no tenim informació dels motius d'aquest individu", ha afegit.
Notícies relacionadesLa policia ha detingut poc després dels fets la persona que conduïa el vehicle, que ha quedat immobilitzada al port vell de la ciutat francesa.
MÉS INFORMACIÓ, BEN AVIAT
Fa 3192 dies
Fa 3192 dies
Fa 3192 dies
Fa 3192 dies
Fa 3192 dies
Fa 3192 dies
Fa 3192 dies
Fa 3192 dies
Fa 3192 dies
Fa 3192 dies
Fa 3192 dies
Fa 3192 dies
Fa 3192 dies
Fa 3192 dies
Fa 3192 dies
- Llei trans Marina Echebarria, catedràtica de Dret i activista LGTBI: «Les dones transsexuals no som un perill per a la resta»
- 'Outdoor' Els entrenadors coincideixen: "Caminar 1 hora 7 dies a la setmana amb un ritme de passeig d’avi són 75.000 calories a l’any"
- ACTUALITAT BLAUGRANA Desgràcia per a Fermín: passarà pel quiròfan per una fractura i es queda sense Mundial
- Origen compartit ¿Què va ser abans, el kiwi animal o la fruita? L’estratègia de màrqueting que en va canviar el nom per sempre
- Acte a Sant Sadurní El Govern i ERC escenifiquen l’acord de pressupostos en la presentació de la línia orbital ferroviària
