MOTIUS DESCONEGUTS
zentauroepp39758856 a french criminal police officer watches forensic police as 170821113928 /
Un mort i un ferit greu a Marsella a l'estavellar-se un cotxe contra una parada d'autobús
El conductor ha sigut detingut per la policia al lloc dels fets
Almenys una persona ha mort i una altra ha resultat ferida greument aquest dilluns a la ciutat francesa de Marsella després que un cotxe s'ha estavellat contra una marquesina d'una parada d'autobús, ha informat una font policial a Reuters.
El conductor ha sigut arrestat a la mateixa zona de l'incident, ha afegit la font.
"De moment no tenim informació dels motius d'aquest individu", ha afegit.
Notícies relacionadesLa policia ha detingut poc després dels fets la persona que conduïa el vehicle, que ha quedat immobilitzada al port vell de la ciutat francesa.
MÉS INFORMACIÓ, BEN AVIAT
Fa 3065 dies
Fa 3065 dies
Fa 3065 dies
Fa 3065 dies
Fa 3065 dies
Fa 3065 dies
Fa 3065 dies
Fa 3065 dies
Fa 3065 dies
Fa 3065 dies
Fa 3065 dies
Fa 3065 dies
Fa 3065 dies
Fa 3065 dies
Fa 3065 dies
- Llista suculenta Deu restaurants italians amb bon gust
- La gran dama del crim Els 10 millors llibres d’Agatha Christie, ideals per entendre l’origen del ‘cozy crime’
- Resposta a la doctora Moncrieff Narcís Cardoner, cap de Psiquiatría del Hospital de Sant Pau: "Narcís Cardoner, jefe de Psiquiatría de Sant Pau: "Cap clínic amb experiència pot negar l'efectivitat dels antidepressius"
- La RFEF desestima l’ajornament sol·licitat per l’Europa
- LA FINAL DE LA SUPERCOPA El Barça es perpetua en el seu tron
