El tercer terrorista de Londres va ser interceptat a l'intentar viatjar a Síria
La seva identitat és Youssef Zaghba, de pare marroquí i mare italiana
El tercer terrorista responsable de l'atac de dissabte a Londres respon a la identitat de Youssef Zaghba. El diari italià 'Corriere della Sera' informa que l'atacant, de pare marroquí i mare italiana, va ser interceptat a l'intentar viatjar a Síria.
Els altres dos atacants són Khuran Butt, de 27 anys i d'origen pakistanès, i Rachid Redouane, de 30 anys. Tots dos vivien al barri de Barking, suburbi multiètnic de l'est de Londres, on en els últims dies s'han practicat diverses detencions.
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Un professor del Conservatori del Liceu, acusat d’agressió sexual
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Aquesta és la flor groga silvestre que no deixes de veure pels carrers de Barcelona
- Crisi interna Santos Cerdán entrega l’acta quatre dies després de l’informe de la UCO i deixarà de ser aforat
- Estudi de la Fundació Gasol Adolescents i pantalles: un estudi detecta un augment d’ús d’11 hores a la setmana des del 2022