Explosió sense víctimes a Sant Petersburg
Un explosiu ha esclatat a prop de l'edifici on aquest matí s'han detingut tres persones per l'atemptat de dilluns
Una forta explosió s'ha produït aquest dijous en un edifici residencial de Sant Petersburg molt pròxim al lloc on hores abans es van localitzar uns explosius. Ningú ha resultat ferit en la deflagració, segons l'agència RIA.
Hores abans, les autoritats locals de Sant Petersburg han informat que en un pis havia sigut trobat i desactivat un artefacte explosiu.
TRES DETINGUTS
Mentrestant, diverses persones han sigut arrestades i identificades pel Comitè d'Investigació com els còmplices en l'atemptat perpetrat dilluns per Akbarzhon Djaliliv, en què van morir 14 persones, segons han informat a Interfax fonts policials.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
- Envelliment i salut mental: acceptar-se, empoderar-se, créixer
- Tecnologia i psicologia Un de cada vuit adolescents recorre a la IA en moments de malestar emocional
- El Barça fregeix l’Olympiacos amb defensa i 13 triples
- Tsygankov ressuscita un Girona que aconsegueix sortir del descens
