Detingut l'home armat que es va atrinxerar amb ostatges en un Burger King de Baltimore (EUA)
La policia ha detingut finalment, després de cinc hores, l'home armat que s'havia atrinxerat en un restaurant de menjar ràpid a Baltimore (EUA) amb quatre ostatges.Prèviament, el segrestador havia alliberat dos dels ostatges que tenia, però es va quedar encara amb dos, entre ells una nena de set anys, han informat aquest diumenge les autoritats locals.
El sospitós va irrompre al restaurant després d'una persecució amb la policia, on va retenir quatre dels clients que eren a l'interior fins a alliberar-ne dos durant el procés de negociació amb les autoritats que envolten les instal·lacions.
Els oficials van intentar detenir el sospitós, que presumptament estava vinculat amb una violació recent i sobre el qual requeia una ordre d'arrest quan l'individu va sortir a tota velocitat en un cotxe. L'home, d'identitat desconeguda, va xocar contra un altre vehicle en una cruïlla i va sortir corrent cap a un Burger King on es va atrinxerar amb els ostatges.
Notícies relacionadesSegons els mitjans locals, les forces de seguretat han desplegat unitats tàctiques al voltant de l'edifici, armes en mà, han demanat als ciutadans que s'allunyin de la zona i diversos helicòpters estan sobrevolant l'àrea.
"El nostre objectiu és posar fi a aquesta situació d'una forma pacífica per a totes les parts", va dir el portaveu del Departament de Policia de Baltimore, T. J. Smith. "Tenim als nostres negociadors al lloc dels fets. També ae nostre equip de forces especials. Hem acordonat la zona per motius de seguretat", va afegir el portaveu.
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Més traçat del metro sense nous combois
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Sorteig de Reis ¿On puc comprovar el meu dècim de la Loteria del Nen 2026 en línia? Consulta els números premiats
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Primera persona Mercè Torrentallé, presidenta de les entitats de Salud Mental: "Hem fet camí, però ara falta que la joventut s'impliqui"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Any nou, les mateixes pors
- Club Entendre-hi + Animals i plantes ¿Com replantar l’arbre de Nadal després de les festes?
- Cas Koldo El jutge Puente denega l’autorització perquè Ábalos assisteixi a la comissió Koldo al Senat com va demanar el PP
- En contra del criteri de la Fiscalia El jutge obre judici oral contra Errejón per la presumpta agressió sexual a Elisa Mouliaá
