SEGONS BETFAIR
Les apostes sobre el 'Brexit' baixen al 60% a favor de seguir a la UE
La probabilitat implícita que guanyi l'opció de continuar entre els Vint-i-vuit baixa cinc punts després de l'últim sondeig telefònic d'intenció de vot en el referèndum

mbenach34301376 a boat carrying supporters for a remain vote in160616103203 /
Les apostes sobre la possibilitat que el Regne Unit opti per continuar a la Unió Europea (UE) en el referèndum del 23 de juny han caigut al 60% després de l'últim sondeig d'intenció de vot, que ha renovat l'avantatge dels partidaris del 'Brexit', segons la casa d'apostes Betfair.
Prèviament, Betfair havia informat que les apostes apuntaven un 65% a favor de continuar en el club comunitari, amb un augment de tres punts percentuals respecte al dia anterior, quan les apostes donaven un 62% a l'opció del 'Remain' (Continuar).
Però un sondeig telefònic d'Ipsos More ha revelat que el 53% dels britànics votarien pel 'Brexit' (sortida de la UE) davant un 47% que optarien per seguir a la UE.
Notícies relacionadesÉs la primera vegada que l'opció del 'Leave' (abandonar) avança la del 'Remain' en les enquestes telefòniques mensuals.
Les apostes al Regne Unit, Irlanda i altres països no coincideixen amb la tendència apuntada pels sondejos d'intenció de vot, que afavoreixen els partidaris d'abandonar la UE, però en els últims esdeveniments polítics que han tingut lloc al Regne Unit -el referèndum d'Escòcia del 2014 i les eleccions generals del 2015- sempre l'han encertat.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- INFRINGEIXEN DIVERSES NORMES Brussel·les expedenta Espanya per la llei utilitzada per condicionar l'opa del BBVA al Sabadell
- Paella "Imprescindible": els elogis al millor restaurant de Tarragona segons Tripadvisor
- 11 de setembre L’ANC i Òmnium exclouen Aliança Catalana de la manifestació de la Diada pel seu discurs «contra els drets humans»
- Projeccions climàtiques L’avanç de l’escalfament global podria exposar Barcelona a més onades de calor i màximes de 45 graus en les pròximes dècades
- Barcelona posa «límits» als creuers: enderrocarà tres terminals però en construirà una de gegant d’última generació