Tiroteig en un hotel de turistes occidentals a Costa d'Ivori
Algunes fonts locals asseguren que hi ha diverses víctimes mortals i que els assaltants podrien ser gihadistes
S'ha produït un tiroteig en un hotel turístic freqüentat per occidentals a la localitat de Grand-Bassam, situada a uns 40 quilòmetres d'Abidjan, la capital de Costa d'Ivori. Periodistes locals informen que hi ha hagut almenys sis morts a l'Hotel Etoile du Sud.
#BREAKING: atleast 6 people dead after Gunmen in #IvoryCoast attacked Grand Bassam beach near a popular resort pic.twitter.com/XSHv6ztMgP
— Amichai Stein (@AmichaiStein1) 13 de marzo de 2016
De moment no hi ha confirmació oficial del nombre de morts ni sobre l'autoria de l'atac, però alguns testimonis han assegurat a la premsa local que els assaltants cridaven "Al·là akbar" (Al·là és gran), cosa que fa pensar que podrien ser membres d'un grup gihadista. Obrim un fil d'informació al minut.
Fa 3545 dies
Fa 3545 dies
Fa 3545 dies
Fa 3545 dies
Fa 3546 dies
Fa 3546 dies
Fa 3546 dies
Fa 3546 dies
Fa 3546 dies
Fa 3546 dies
Fa 3546 dies
Fa 3546 dies
- La lupa Araujo i el Barça se separen
- Crisi per la gestió del temporal Vilaplana va acostar Mazón amb el seu cotxe fins al Palau el 29-O
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- Joan Baltà, director de Barcelona Sagrera Alta Velocitat: "L’estació de la Sagrera encara necessita sis anys més d’obres"
- Nadia Comaneci: "Em van posar un 10, però sempre vaig pensar que ho podria haver fet millor"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: Quan la llei trontolla
- FÒRUM ESPANYA 360 Aitor Moll: «L’Estat de les Autonomies ha de continuar sent un model viu, obert a l’evolució i en constant adaptació»
- Palamós Incendi de vegetació a Palamós: confinada la zona de Cala Corbs i ja està estabiitzat
- IX Informe FOESSA La vivenda i la precarietat laboral aboquen a la pobresa més d’un milió de persones a Catalunya
- Votació al Congrés ¿Com afecta a les autonomies que decaigui la senda d’estabilitat? Madrid i Catalunya perdran 1.000 milions de despesa extra
