Tiroteig en un hotel de turistes occidentals a Costa d'Ivori
Algunes fonts locals asseguren que hi ha diverses víctimes mortals i que els assaltants podrien ser gihadistes
S'ha produït un tiroteig en un hotel turístic freqüentat per occidentals a la localitat de Grand-Bassam, situada a uns 40 quilòmetres d'Abidjan, la capital de Costa d'Ivori. Periodistes locals informen que hi ha hagut almenys sis morts a l'Hotel Etoile du Sud.
#BREAKING: atleast 6 people dead after Gunmen in #IvoryCoast attacked Grand Bassam beach near a popular resort pic.twitter.com/XSHv6ztMgP
— Amichai Stein (@AmichaiStein1) 13 de marzo de 2016
De moment no hi ha confirmació oficial del nombre de morts ni sobre l'autoria de l'atac, però alguns testimonis han assegurat a la premsa local que els assaltants cridaven "Al·là akbar" (Al·là és gran), cosa que fa pensar que podrien ser membres d'un grup gihadista. Obrim un fil d'informació al minut.
Fa 3706 dies
Fa 3707 dies
Fa 3707 dies
Fa 3707 dies
Fa 3707 dies
Fa 3707 dies
Fa 3707 dies
Fa 3707 dies
Fa 3707 dies
Fa 3707 dies
Fa 3707 dies
Fa 3707 dies
- OMS Un viatge per observar ocells a Uruguai, Xile i Argentina, possible origen del brot d’hantavirus
- Actualització infectats L’Organització Mundial de la Salut: “No hi ha raons perquè el brot d’Hantavirus es converteixi en una epidèmia”
- A més de ferides genitals El nadó maltractat a Barcelona ja presentava fissures anals i un hematoma a la galta quan va visitar l’Hospital de Sant Joan de Déu
- Prediccions meteorològiques L’Aemet alerta de temps inestable aquesta setmana: pluges i tempestes amb avís groc i taronja en aquestes zones d’Espanya avui
- A Lleida Passarel·les sobre el buit i aigües turqueses: la ruta a Catalunya que competeix amb el 'Caminito del Rey'
