Interior sospesarà aquest dissabte si eleva l'alerta antiterrorista a Espanya
Fernández Díaz convoca la Comissió d'Avaluació de l'amenaça
El ministre de l'Interior, Jorge Fernández Díaz, ha convocat per a aquest dissabte la Comissió d'Avaluació de l'amenaça terrorista, on s'estudiarà la necessitat o no d'elevar el nivell d'alerta antiterrorista actual.
Així ho han assegurat fonts del Ministeri de l'Interior, que han assenyalat que Fernández Díaz està en permanent contacte amb les autoritats franceses i amb el president del Govern, Mariano Rajoy, des que van tenir lloc divendres a la nit els atemptats de París.
Notícies relacionadesD'aquesta comissió en formen part els responsables antiterroristes dels diferents serveis de seguretat i s'hi analitzarà el nivell d'alerta per si es considera necessari elevar-lo.
Rajoy ha parlat per telèfon amb el primer ministre francès, Manuel Valls, a qui ha traslladat la seva solidaritat.
- AMISTÓS Sèrbia posa a prova l’Espanya dels quatre porters
- Visita especial Induráin: "És molt bonic viure la prova en directe"
- Una esportista llegendària Carolina Marín, llegenda del bàdminton, anuncia que es retira
- UN esdeveniment GLOBAL Barcelona ja vibra amb el Tour
- La repesca europea Lewandowski, Arda Güler i els italians, a un sol pas del Mundial
