TRAGÈDIA A PARÍS
Els autors d'un dels tirotejos han cridat "Al·là és el més gran"
Un testimoni que ha relatat els fets a l'emissora France Info explica que ha pogut fugir de la sala Bataclán
Els autors d'un dels tirotejos d'aquest divendres a la nit al centre de París cridaven 'Alahu Akbar' ("Al·là és el més gran") mentre disparaven amb armes automàtiques, segons ha relatat un testimoni en declaracions a l'emissora France Info. El testimoni, que ha parlat entre sanglots, ha explicat que estava amb la seva mare en la sala d'espectacles Bataclan, al districte XI de la capital francesa, i que diversos individus han entrat i han començat a disparar. Almenys 60 persones han mort en diversos tirotejos i explosions al centre de la capital francesa.
Segons el seu testimoni, ha sentit en diverses ocasions els autors dels trets cridar 'Alahu Akbar' i, després d'una ràfega, quan semblava que els presumptes terroristes se n'havien anat, s'ha escapat amb la seva mare.
RIFLE AUTOMÀTIC
Notícies relacionadesUna altra testimoni ha relatat que l'autor d'un altre dels tirotejos era un sol home que portava un rifle automàtic, aparentment un kalàixnikov, i que ha tingut temps de recarregar-lo.
"Hem sentit un soroll. Al principi he pensat que era un camió que estava tirant pedres, després un petard, i després hem vist que era massa llarg perquè fos alguna cosa normal. Ha durat uns 30 segons i després hem vist la gent corrent carrer avall", ha explicat la testimoni dels tràgics fets.
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Preinscripció escolar a Catalunya El 91,5% dels alumnes d'I3 i el 89,6% dels de 1r d'ESO han estat admesos al centre públic demanat en primera opció
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Aquesta és la flor groga silvestre que no deixes de veure pels carrers de Barcelona
- Crisi interna Santos Cerdán entrega l’acta quatre dies després de l’informe de la UCO i deixarà de ser aforat