mesura de seguretat obligatòria
Varufakis, infracció després de la seva dimissió
El ja exministre de Finances de Grècia i la seva dona s'escapen dels periodistes que els esperaven a la porta de casa seva a dalt d'una moto, ella sense casc

El ja exministre de Finances grec, Iannis Varufakis, i la seva dona, Danae Stratou, a dalt d’una moto a la porta de casa seva, a Atenes. /
El ja exministre de Finances grec, Iannis Varufakis, i la seva dona, Danae Stratou, han esquivat els periodistes que els esperaven a la porta de casa seva, a Atenes. Varufakis, que ha assenyalat Euclid Tsakalotos com el seu successor en el càrrec, ha avançat als reporters que l'esperaven que aquest dimarts compareixerà amb el "senyor Tsakalotos", abans de marxar amb la seva dona amb una motocicleta. L'exministre i la seva dona han pujat al vehicle de dues rodes, ella sense casc. A Grècia, com a Espanya, pujar a una moto sense casc també és objecte de multa.
La dimissió de Varufakisdimissió ha creat un gran enrenou a Grècia. L'exministre havia avançat que dimitiria si guanyava el 'sí', però finalment també ho ha fet després de l'àmplia victòria del 'no'. Varufakis ha explicat que d'aquesta manera creu que pot ajudar el Govern d'Alexis Tsipras a arribar a un acord amb les institucions europees, hores després de la contundent victòria del 'no' al referèndum celebrat al país hel·lè. Varufakis ha comunicat la seva decisió a través del seu compte a Twitter amb un clar 'Minister no more'.
- Pensions Això és el que cal cotitzar per jubilar-se amb 63 anys
- Mètode criminal Lladres experts en ‘scalping’ s’acarnissen amb Catalunya
- Dades del padró La població estrangera es multiplica per 16 en 30 anys
- Francesc-Marc Álvaro: "Junts treballa perquè la dreta arribi més d’hora que tard al Govern"
- Els CAPs tindran terapeutes per a la societat envellida
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Copa del rei de bàsquet Un Unicaja liderat per Perry destrona el Reial Madrid
- Bàsquet. Minicopa Endesa El Barça i Dabone revaliden la corona
- Acadèmia de cine britànica Els BAFTA premien el film ‘Emilia Pérez’ però esquiven l’actriu Karla Sofía Gascón
- Fenomen viral "Tant de bo córrer en aquesta banda"