EN DEFENSA DELS HOMOSEXUALS
Les Femen assalten el Marroc
Dues activistes es fotografien despullades a la Torre Hassan de Rabat

Dues activistes de Femen es besen a la Torre Hassan, de Rabat.
Dues activistes del moviment Femen es van despullar de cintura en amunt i es van fer un petó al recinte de la Torre Hassan de Rabat per denunciar "la injustícia que pateix la comunitat homosexual al Marroc", segons informa el setmanari 'Tel Quel'.
Les joves, que van estar a penes 20 segons despullades, s'havien pintat al tors la frase "In gay we trust" ("Creiem en els gais"). És una de les primeres accions que l'organització realitza en un país musulmà. A més, l'escenari és una antiga mesquita i està a pocs metres dels mausuleus de Mohammad V i de Hassan II.
LLEIS HOMÒFOBES
En un comunicat, el moviment Femen assenyala que la condemna d'un tribunal marroquí a tres homosexuals a tres anys de presó "és l'últim exemple d'una sèrie de casos en què Marroc empresona per ser homosexual". El moviment reclama al Marroc "abolir les seves lleis homòfobes".
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Ciutats amigues Tarragona s'agermanarà amb Voiron (França) aquestes festes de Santa Tecla amb el licor Chartreuse com a símbol d'unió
- Proposta del Govern La futura Llei del Taxi preveu eradicar les VTC urbanes a Barcelona i reservar aquest servei només al taxi
- Seguretat viària Més de 70.000 catalans estan en llista d'espera per examinar-se de la prova pràctica del carnet de conduir
- Pàrquing lliure Aparcar gratis a Barcelona: on estacionar sense pagar i sense multes
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."